Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8345
Назва: Проблеми підготовки спортивного резерву в умовах сучасних закладів позашкільної освіти
Інші назви: Problems of training sport reserves under conditions of modern institutions of non-school education
Автори: Тодорова, Валентина Георгіївна
Тодорова, Валентина Георгиевна
Todorova, Valentina Heorhiivna
Пасічна, Т. В.
Ключові слова: спортивний резерв
спортивна підготовка
позашкільна освіта
фізична культура
спорт
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тодорова В. Г. Проблеми підготовки спортивного резерву в умовах сучасних закладів позашкільної освіти / В. Г. Тодорова, Т. В. Пасічна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – № 1 (130). – С. 45-50.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – схарактеризувати проблеми підготовки спортивного резерву в умовах спортивних шкіл різного типу. Матеріали й методи – аналіз літературних джерел, стандартизоване інтерв'ю сконструйоване відповідно до традицій соціологічних досліджень, яке містило запитання без заданої структури для отримання інформаційної ємності відповідей. Результати – основні наукові дослідження, присвячені системі підготовки спортивного резерву як багаторічного процесу. Було вирішено теоретико-методичні завдання побудови освітньо- тренувального процесу, відбору та орієнтації обдарованих дітей, профілактично-реабілітаційної діяльності, планування, аналізу та контролю підготовки юних спортсменів, підвищення результативності дитячо-юнацького спорту, обґрунтовані наукові пріоритети спортивного тренування і технологій фізичного виховання дітей та молоді. Встановлено, що основною проблемою розвитку спорту в цілому та дитячо-юнацького, зокрема полягає у ресурсній забезпеченості, основними категоріями якої виступають фінансові, трудові, матеріальні та науково-інформаційні ресурси. Висновки – виявлені проблеми є взаємопов’язаними й вимагають комплексного, системного вирішення. Аналіз результатів опитування тренерів-практиків, які працюють в умовах сучасних закладах позашкільної освіти, дозволив висвітлити більш широке коло проблем, серед яких найбільш поширеними є втрачений зв’язок із загальноосвітніми школами; дефіцит кваліфікованих кадрів; перевантаження навчальних груп; недоліки матеріально-технічного забезпечення та фінансової підтримки держави; застаріле науково-методичне забезпечення підготовки спортсменів, відсутність зв’язку з тренерським складом збірних команд України та методичними установами; не організована робота іноземних спортивних організацій тощо. The purpose of the study is to characterize the problems dealing with the training of sport reserves under conditions of sports schools of various types. These materials and methods were used: analysis of literature, standardized interview according to the traditions of social researches which involved questions without any target structure in order to obtain a bigger volume of information from the recipients’ answers. The results are as follows: it was established that the main problem of the development of sports in general and of youth in particular is lack of financial, labour, material and scientific information resources. Conclusions. The identified problems are interrelated and require a comprehensive, systematic solution. The analysis of the poll results obtained after interviewing practicing coaches who work under conditions of modern establishments of non-school education made it possible to reflect a wider scope of the problems which include the ones as follows: links with general secondary schools have been lost; deficit of skilled personnel; overloading of the groups being trained; lack of material and technical provision as well as of the financial support of the state; out-of-date scientific and methodical provision of sportsmen training, absence of communication with the coaches staff representing the national teams of Ukraine and with the methodology institutions; the work of oversea sport institutions is not organised, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8345
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Todorova V., Pasichna T..pdf247.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.