Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8248
Назва: Критический взгляд на философское наследие Р. Эйкена
Інші назви: Критичний погляд на філософська спадщина Р. Ейкена
A critical look at the philosophical heritage of R. Aiken
Автори: Борисова, Татьяна Викторовна
Borysova, T. V.
Борисова, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: религия
человек
Бог
культура
христианство
любовь
природа
релігія
людина
християнство
кохання
religionure
man
God
cureligion
culture
christianity
love
naturelt
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борисова Т. В. Критический взгляд на философское наследие Р. Эйкена / Т. В. Борисова // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія : наук. журнал. – 2014. – №1. – С. 37-42.
Короткий огляд (реферат): Мировоззренческие взгляды немецкого ученого во многом отражают настроения всей философской мысли Западной Европы того времени. Мыслителем предпринимаются неоднократные попытки пересмотреть формат уже существующих онтогносеологических, богословских и этических постулатов ортодоксальной доктрины христианства. Осуществляется дифференцирование категорий «религия», «искусство», «культура», «мораль» по принципу их встроенности в культурное пространство современности. Антропологическая проблематика у Р. Эйкена фиксирует природу человека в рамках субъективных та объективных воздействий из внешнего мира. Світоглядні погляди німецького вченого багато в чому віддзеркалюють настрій усієї філософської думки Західної Європи того часу. Мислителем вчиняються неодноразові спроби переглянути формат уже існуючих онтогносеологічних, богословських та етичних постулатів ортодоксальної доктрини християнства. Втілюється диференціювання категорій «релігія», «культура», «мистецтво» за принципом їх убудованості в культурний простір сучасності. Антропологічна проблематика у Р. Ейкена фіксує природу людини в межах суб’єктивних та об’єктивних впливів зовнішнього світу. The world view looks of the German scientist reflect the moods of all philosophical idea of Western Europe of that time in a great deal. A thinker is undertake the repeated attempts to revise a format already existent ontological, gnosiological, theological and ethic postulates of the Orthodox doctrine of christianity. Differentiation of categories comes true "religion", "art", "culture", "moral" on principle of them being in cultural space of contemporaneity. The anthropological range of problems at R.Ejkan fixes nature of man within the framework of subjective and objective influences from the outer world. A dominant role is abolished in external influence of identity of man.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8248
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova T. V. 2014 1.pdf344.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.