Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПріміна, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorPrimina, Natalia Mykolaivna-
dc.date.accessioned2018-10-25T10:05:53Z-
dc.date.available2018-10-25T10:05:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПріміна, Н. М. Навчання читання англомовних лоцій майбутніх судноводіїв : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталія Миколаївна Пріміна; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/807-
dc.description.abstractДисертацію присвячено теоретичному обґрунтованню і розробці методики навчання читання англомовних лоцій майбутніх судноводіїв. Проаналізовано методи навчання іншомовного читання професійно спрямованих текстів студентів немовних спеціальностей з метою виявлення таких методичних дій, які б могли використовуватися для навчання читання англомовних лоцій. The dissertation is devoted to theoretical substantiation and development of teaching methods for reading English linguists of future navigators. The methods of teaching foreign-language reading of professionally directed texts of non-native specialties students are analyzed in order to identify such methodical actions that could be used for teaching reading English-language sailing directions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectлоціїuk
dc.subjectакваторіїuk
dc.subjectбезпечна проводка суднаuk
dc.subjectнавчальні лоціїuk
dc.subjectскорочені автентичні лоціїuk
dc.subjectпрофесійні діїuk
dc.subjectперцептивна та смислова переробка інформаціїuk
dc.subjectінтегрований предмет навчанняuk
dc.subjectвосьмиетапна лінгводидактична модельuk
dc.subjectвосьмиблочна система вправuk
dc.subjectінтегровані читацькі вмінняuk
dc.subjectsailing directionsuk
dc.subjectwater areasuk
dc.subjectsafe navigationuk
dc.subjecttraining sailing directionsuk
dc.subjectauthentic sailing directionsuk
dc.subjectprofessional actionsuk
dc.subjectperceptual and semantic infomation processinguk
dc.subjectintegrated subject of learninguk
dc.subjecteight-step linguodidactic model eight-blocr system of exercisesuk
dc.subjectintegrated reading skillsuk
dc.titleНавчання читання англомовних лоцій майбутніх судноводіївuk
dc.title.alternativeTeaching future seaferers reading sailing directions in Englishuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Primina.aref.pdf416.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.