Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8026
Назва: Специфіка формування інформаційного забезпечення спеціальності «029. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
Інші назви: The specifics of the formation of information support specialty "029. Information, library and archival busines
Автори: Зачко, В.
Zachko, V.
Татакі, О. О.
Tataki, О. О.
Ключові слова: інформаційне забезпечення
підготовка фахівців з інформаційної діяльності
інформаційна, бібліотечна та архівна справа
інформаційно-комунікативна компетентність
information support
training of specialists in information activities
information, library and archival business
information and communication competence
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Зачко В. Специфіка формування інформаційного забезпечення спеціальності «029. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / В. Зачко, О. О. Татакі // Матеріали XХVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: доповіді / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2020. – Вип. 39. – С. 93-98.
Короткий огляд (реферат): Метою даної наукової роботи є виявлення специфіки формування інформаційного забезпечення спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» у процесі навчання здобувачів вищої освіти в нашій державі. Застосування комп’ютерної методології навчання сприяє інтеграції усіх видів навчальної роботи в підготовці фахівців до професійної діяльності за умов інформаційного суспільства, істотно змінюючи при цьому роль і місце викладача та студента у навчальному процесі. Целью данной научной работы является выявление специфики The purpose of this research is to identify the specifics of the formation of information support specialty 029 "Information, library and archival affairs" in the process of teaching higher education in our country. The application of computer-based teaching methodology promotes the integration of all types of educational work in the preparation of professionals for professional activities in the information society, significantly changing the role and place of teachers and students in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8026
Розташовується у зібраннях:Випуск 39

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zachko V. 2020.pdf617.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.