Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПорядченко, Леся Анатоліївна-
dc.contributor.authorPoryadchenko, Lesya Anatoliyvna-
dc.date.accessioned2018-10-24T12:05:35Z-
dc.date.available2018-10-24T12:05:35Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПорядченко, Л. А. Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Леся Анатоліївна Порядченко; наук. кер. Л. О. Калмикова; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди". – Переяслав-Хмельниц., 2007. – 284 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/792-
dc.description.abstractУ дисертації запропоновано, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано методику реалізації наступності в навчанні опису дітей 5-6-річного віку. Суть її полягає в подальшому поступовому розвиткові мовленнєвих навичок продукувати описи, що здобуті дітьми в дошкільні роки; осмисленні й усвідомленні суттєвих і формально-структурних ознак опису як одного із функціонально-смислових типів мовлення; виробленні на цій основі мовленнєвих умінь доречно добирати влучні мовні засоби для висвітлення ознак об’єкта, що описується, об’єктивувати опис як одиницю мови, здійснювати рефлексію над мовленням у формі опису та контроль над мовленням однолітків, що забезпечує розвиток у дітей комунікативних та лінгвістичних умінь продукувати описи. In the dissertation the methods of implementing the continuity of teaching description to the children at age from 5 and 6 have been examined, theoretically grounted and experimentally tested. The essence of these methods is to develop children’s future speech skills, aimed at creating descriptions obtained by them during their pre-school years, gradually and continuosly; to comprehend and realize the essential, formal and structural features of description as one of the functional and meaningful types of speech; to work out the abilities of choosing quite appropriate linguistic means capable to illustrate subject’s characteristics under description, to define the description as a unit of language, to perform the reflexion over speech in the form of description and the control children’s speech, enabling children to develop communicative and language abilities while creating descriptions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковородиuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectописuk
dc.subjectвисловлюванняuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectмовленнєві навичкиuk
dc.subjectмовленнєві вмінняuk
dc.subjectрефлексія над мовленнямuk
dc.subjectоб’єктивація мовиuk
dc.subjectпреемственностьuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectdescriptionuk
dc.subjectutteranceuk
dc.subjecttextuk
dc.subjectspeech skillsuk
dc.subjectspeech abilitiesuk
dc.subjectreflection over the speechuk
dc.subjectobject oriented speechuk
dc.titleНаступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного вікуuk
dc.title.alternativeThe continuity in teaching description to pre-school and primary school childrenuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Порядченко Леся Анатоліївна.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.