Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7871
Title: Школьное краеведение
Other Titles: School local lore
Школьное краеведение
Authors: Петров, Євген Петрович
Петров, Евгений Петрович
Petrov, Yevhen Petrovych
Keywords: школьное краеведение
краеведческая работа
учебное краеведение
краеведческий принцип
шкільне краєзнавство
краєзнавча робота
навчальне краєзнавство
краєзнавчий принцип
school local lore
local lore work
educational local lore
local lore principle
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Петров Е. П. Школьное краеведение / Е. П. Петров // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 134-138.
Abstract: Сущность школьного краеведения заключается во всестороннем изучении учащимися в учебно-воспитательных целях определенной территории своего края по разным источникам и главным образом на основе непосредственных наблюдений под руководством учителя. Сутність шкільного краєзнавства полягає у всебічному вивченні учнями в навчально-виховних цілях певної території свого краю за різними джерелами і головним чином на основі безпосередніх спостережень під керівництвом вчителя. The essence of school local lore is a comprehensive study by students for educational purposes of a particular area of ​​their region from various sources and mainly on the basis of direct observations under the guidance of a teacher.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7871
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrov Yevhen Petrovych 2017.pdf2.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.