Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7849
Title: Forming of the professional competence of future teachers of physical culture within the condirions of the modern paradigm of the high education
Other Titles: Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в умовах сучасної парадигми вищої освіти
Формирование профессиональной компетентности будущих учителей физической культуры в условиях современной парадигмы высшего образования
Authors: Konavalska, L. O.
Keywords: professional competence
future teachers of Physical Culture
modern paradigm of higheducation
профессиональная компетентность
будущие учителя физической культуры
современная парадигма высшего образования
професійна компетентність
майбутні вчителя фізичного виховання
сучасна парадигма вищої освіти
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Konavalska L. O. Forming of the professional competence of future teachers of physical culture within the condirions of the modern paradigm of the high education / L. O. Konavalska // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 97-100.
Abstract: In the article it analyzed the state of forming professional competence of future teachers of Physical Culture within the conditions of the modern paradigm of higheducation. В статье проанализировано состояние формирования профессиональной компетентности будущих учителей физической культуры в условиях современной парадигмы высшего образования.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7849
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konavalska L. O. 2017.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.