Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7826
Назва: Теоретичні «інструменти» методу вивчення основ хореографічної творчості на базі аналізу музичної фактури
Інші назви: Theoretical “instruments” of the choreographic creative work studying on the basis of musical texture
Автори: Касьяненко, Людмила Олегівна
Kasianenko, Liudmyla Olegivna
Ключові слова: хореографія
музика
балет
творчість
музична фактура
ритмічний розріз
пульсація ритму
choreography
music
ballet
creative work
musical texture
rhythmic section
rhythmic pulse
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет культури і мистецтв
Бібліографічний опис: Касьяненко Л. О. Теоретичні «інструменти» методу вивчення основ хореографічної творчості на базі аналізу музичної фактури / Л. О. Касьяненко // Вісник КНУКіМ. Серія Мистецтвознавство. – 2019. – Вип. 41. – С. 77-87.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – розглянути стан висвітлення в теорії та освітній практиці проблеми формування хореографічних навичок у процесі підготовки фахівців, а також теоретично обґрунтувати методи вивчення основ хореографічної творчості на базі аналізу музичної фактури в профільних вищих навчальних закладах України. Методологічною основою роботи є комплекс вироблених і використаних сучасною наукою принципів та методів дослідження. Статтю підготовлено на основі принципів історизму, об’єктивності та науковості. Визначальним методологічним принципом став метод аналізу для розуміння різноманіття психологічних станів, що передаються музикою. Цель статьи – рассмотреть состояние освещения в теории и образовательной практике проблемы формирования хореографических навыков в процессе подготовки специалистов; теоретически обосновать методы изучения основ хореографического творчества на базе анализа музыкальной фактуры в профильных высших учебных заведениях Украины. Методология исследования. Определяющим методологическим принципом стал метод анализа для понимания многообразия психологических состояний, которые передаются музыкой. The purpose of the article is to consider the theoretical and educational way of treating the issue of choreographic skills formation in the process of specialist training; validate theoretically the studying methods of the basis of choreography on the analysis of musical texture in specialized higher educational establishments of Ukraine. The research methodology. The method of analysis for understanding of the diversity of psychological states transmitted by music has been the determining methodological principle. The method of systematization and generalization of theoretical and empiric data has been applied to validate the scope of the term of musical texture as the sound material of the work, which includes all sound, timbre and metro-rhythmic relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7826
ISSN: 2616-4183
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kasianenko Liudmyla Olegivna 2019.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.