Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоплавська, Сніжана Вадимівна-
dc.contributor.authorPoplavskaya, Snezhana Vadimovna-
dc.date.accessioned2018-10-23T11:57:37Z-
dc.date.available2018-10-23T11:57:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПоплавська, С. В. Самосвідомість цілісної особистості в соціальних контекстах освіти : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Сніжана Вадимівна Поплавська; наук. кер. И. Г. Мисик; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 16 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/780-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню феномену самосвідомості цілісної особистості в соціальних контекстах освіти, які інтенсивно трансформуються, породжуючи проблеми збереження системи соціальних інститутів, що забезпечують відтворюваність ідентифікаційних процесів і розвиток інноваційних структур, програм, спрямованих на формування нової соціокультурної тотожності. The work is devoted to the research of the phenomenon of self-consciousness of an integral person in social contexts of education which are intensively transformed generating the problem of maintenance of the system of social institutes.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectцілісністьuk
dc.subjectсоціальні контекстиuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectцілісна особистістьuk
dc.subjectself-consciousnessuk
dc.subjectpersonuk
dc.subjectintegrityuk
dc.subjectsocial contextsuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectwhole-hearteduk
dc.titleСамосвідомість цілісної особистості в соціальних контекстах освітиuk
dc.title.alternativeSelf-consciousness of integral person in the social contexts of educationuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poplavskaya.aref.pdf194.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.