Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГохман, Олександр Рафаїлович-
dc.contributor.authorGokhman, Oleksandr Rafailovych-
dc.contributor.authorТадеуш, Ольга Харлампіївна-
dc.contributor.authorTadeush, Olga Kharlampiivna-
dc.contributor.authorЄмельянова, Дар’я Володимирівна-
dc.contributor.authorEmel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-05-23T20:51:40Z-
dc.date.available2020-05-23T20:51:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГохман О. Р. Проблеми залучення майбутніх учителів до використання нових інформаційних технологій навчання у самостійній роботі / О. Р. Гохман, Д. Р. Ємельянова, О. Х. Тадеуш // Innovative development of science and education. Abstracts of the 2nd International scientific and practical conference. – Athens : ISGT Publishing House, 2020. – P. 281-288.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7801-
dc.description.abstractСтворено умови для залучення майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до ефективного використання нових інформаційних технологій навчання в освітньому процесі як засобу забезпечення можливостей щодо підвищення ефективності самостійної роботи з використанням всіх її переваг і можливостей.Показано, що активне впровадження в освітній процес ідей комп’ютерного навчання дає новий поштовх до розвитку теоретичних і практичних умінь, пов’язаних із формуванням готовності до самостійної роботи і до перебудови системи освіти відповідно до компетентнісного підходу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherISGT Publishing Houseuk
dc.subjectмайбутні вчителяuk
dc.subjectнові інформаційні технологіїuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.titleПроблеми залучення майбутніх учителів до використання нових інформаційних технологій навчання у самостійній роботіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Emelyanova_2020.pdf3.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.