Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7691
Назва: | Теоретичний аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до самоосвітньої діяльності |
Інші назви: | Theoretical analysis of the problem of preparation of future teachers of physical culture for self-educational activity |
Автори: | Підгірний, Олег Валерійович Pidhirnyi, Oleh Valeriiovych |
Ключові слова: | самоосвітня діяльність учителя самоосвіта учитель фізичної культури самоосвітня компетентність self-education self-educational competence self-educational activity of physical education teacher |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МНУ ім. В. О. Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Підгірний О. В.Теоретичний аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до самоосвітньої діяльності / О. В. Підгірний // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського : зб. наукових праць. Педагігчні науки. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2020. – №1(68). – С. 216-221. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено аналіз наукового фонду з проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до самоосвітньої діяльності. Мета дослідження полягала у здійсненні термінологічного аналізу проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до самоосвітньої діяльності. Визначено зміст основних понять: самоосвіта та самоосвітня компетентність. Доведено, що цілеспрямована робота з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до самоосвітньої діяльності сприяє формуванню їхньої професійної компетентності та професіоналізму. Представлено місце та роль самоосвітньої компетентності вчителя в системі загальної професійної компетентності вчителя фізичної культури. В статье представлен анализ научного фонда по проблеме подготовки будущих учителей физиче- ской культуры к самообразовательной деятельности. Цель исследования заключалась в осуществлении терминологического анализа проблемы подготовки будущих учителей физической культуры к самооб- разовательной деятельности. Определено содержание основных понятий: самообразование (самостоятельная познавательная деятельность человека, направленная на достижение определен- ных личностно-значимых образовательных целей; обеспечение общекультурных запросов, познаватель- ных интересов в любой сфере деятельности, повышение профессиональной квалификации) и самообразовательная компетентность (способность учиться на протяжении жизни, основа непрерывного обучения в контексте как личной и профессиональной, так и социальной жизни). Доказано, что увеличение времени на самостоятельную работу по спортивно-педагогическим дисциплинам требует кардинального улучшения других форм организации учебного процесса, которые тесно связаны между собой. The article presents the analysis of the scientific foundation on the problem of preparation of future teachers of physical culture for self-educational activity. The purpose of the study was to conduct a terminological analysis of the problem of preparing future physical education teachers for self-educational activities. The contents of the basic concepts are defined: self-education (independent cognitive activity of a person, aimed at achieving certain personally-meaningful educational goals; satisfaction of cultural inquiries, cognitive interests in any field of activ- ity, professional development) and self-education competence (the ability to learn throughout life, the basis of lifelong learning in the context of both personal and professional life). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7691 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спортивних ігор |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidhirnyi Oleh Valeriiovych 2020.pdf | 658.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.