Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7672
Title: Специфіка концепції фірмового стилю організації у системі візуальної ідентифікації бренду
Other Titles: The specifics of the concept of corporate identity of the organization in the system of visual brand identification
Authors: Чумаченко, К.
Татакі, О. О.
Tataki, О. О.
Chumachenko, K.
Keywords: бренд фірми
маркетинг
візуальна ідентифіація бренду
соціальні комунікації
графічний дизайн
brand of the company
marketing
visual brand identification
social communications
graphic design
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Чумаченко К. Специфіка концепції фірмового стилю організації у системі візуальної ідентифікації бренду / К. Чумаченко, О. О. Tатакі // Матеріали XХVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: тези доповідей. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2020. – Вип. 38. – С. 53-55.
Abstract: На основі сформульованої концепції оформлюється відповідне технічне завдання та розробляється система візуальної ідентифікації бренду – елементи й носії графічного фірмового стилю організації. Розробка системи візуальної ідентифікації бренду має відбуватися з урахуванням світових тенденцій графічного дизайну, зокрема: відображення національної ментальності; використання яскравих кольорів; деталізація графічних зображень; створення авторської графіки і унікальних ілюстрацій; якісна типографіка (шрифтове зображення); перетин і злиття стилів в одному проекті. On the basis of the formulated concept the corresponding technical task is made out and the system of visual identification of a brand - elements and carriers of graphic corporate style of the organization is developed. the development of a system of visual brand identification should take into account global trends in graphic design, in particular: reflection of the national mentality; use of bright colors; detailing of graphic images; creation of author's graphics and unique illustrations; high-quality typography (font image); intersection and merging of styles in one project. На основе сформулированной концепции оформляется соответствующее техническое задание и разрабатывается система визуальной идентификации бренда - элементы и носители графического фирменного стиля организации. Разработка системы визуальной идентификации бренда должно происходить с учетом мировых тенденций графического дизайна, в частности: отражение национальной ментальности; использование ярких цветов; детализация графических изображений; создание авторской графики и уникальных иллюстраций; качественная типографика (шрифтовое начертание) пересечение и слияние стилей в одном проекте.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7672
Appears in Collections:Випуск 38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumachenko K. 2020.pdf319.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.