Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/766
Title: Poetry as a means of developing future teachers-philologists' speaking skillis
Other Titles: Поетичні твори як засіб удосконалення мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-філологів
Authors: Сяська, Наталія Володимирівна
Сяська, Наталья Владимировна
Syaska, Natalya Volodymirivna
Keywords: intercultural communication
innovative method
authentic foreign language communication
міжкультурна комунікація
інноваційний метод
автентичне іншомовне спілкування
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Сяська, Н. В. Поетичні твори як засіб удосконалення мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-філологів / Н. В. Сяська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2017. – № 4. – С. 10-14.
Abstract: Nowadays teaching foreign languages to students is aimed at their mastering of intercultural communication in standard situations on the basis of communicative minimum including certain knowledge of linguistic and cultural studies. Proper attention should be paid to the selection of teaching material: it must be authentic, in our case – authentic poetry. The paper aims to describe the ways of improving students’ practical readiness for oral communication, elicit potential of poetic texts and consider them as a means of enriching students’ vocabulary based on reading and analysis. It will allow future foreign language teachers to improve their proficiency, prepare themselves for tolerant attitude towards other cultures and nations as well as comparing them with the specific character of their own culture, critical reflection of it and the system of personal values. Advancement of teaching English vocabulary is implemented through interactive teaching reading and understanding authentic poetry through the system of individual tasks. The latter are aimed at stimulation of reading authentic poetry by students, development of their abilities and skills of independent work on these tasks, raising the level of mastering foreign language vocabulary. Work with poetry may be used efficiently for the development of students’ creative thinking as motivation for enrichment vocabulary with culturespecific words and for the development of spontaneous speech.Сучасне навчання студентів іноземної мови передбачає їх спілкування на міжкультурному рівні в найбільш типових ситуаціях на основі комунікативного мінімуму, який повинен включати певний обсяг країнознавчих та лінгво- країнознавчих знань. У цьому разі доречним є дотримання автентичності навчальних матеріалів, а саме – використанням автентичного поетичного матеріалу. Метою статті є пошук шляхів підвищення практичної готовності студентів до мовленнєвої діяльності, виявлення потенціалу поетичних текстів та розгляд їх як засобу збагачення словникового запасу студентів на основі читання та аналізу. Використання автентичних поетичних текстів допоможе майбутнім учителям іноземних мов опанувати фаховими знаннями, підвищити професійну майстерність, підготувати особистість не лише до толерантного сприйняття інших культур та народів, а й до порівняння їх з власною соціокультурною специфікою, до критичної рефлексії стосовно неї і до системи особистісних цінностей. Мовленнєва діяльність майбутніх учителів-філологів, що формується на основі поетичних текстів, представляє єдність двох складових: практичної і теоретичної. Практична складова включає знання мови англомовних художніх поетичних творів навички та вміння практичного використання лексики поетичних творів в умовах навчальної та реальної англомовної комунікації та ін. Теоретична складова включає знання поетичних термінів, літературознавчих понять, лексикологічних категорій; вміння використання теоретичних знань у процесі аналізу художніх поетичних текстів і т. ін. Реалізація вдосконалення навчання англомовної лексики передбачає інтерактивне навчання читання і розуміння автентичних поетичних творів через систему індивідуальних вправ. Метою таких індивідуальних завдань є стиму- лювання студентів читати автентичні твори, розвивати навички та вміння самостійної індивідуальної роботи над ними, підвищувати рівень опанування лексичним аспектом іноземної мови. Вважаємо за можливе використовувати потенціал роботи з римованими творами для розвитку творчого мислення студентів як стимул для збагачення словникового запасу безеквівалентною лексикою та розвитку непідготовленого мовлення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/766
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сяська Н..pdf524.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.