Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСодоль, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-10-22T10:03:10Z-
dc.date.available2018-10-22T10:03:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСодоль С. В. Формування художньо-творчого потенціалу майбутніх фахівців соціономічної сфери / С. В. Содоль // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 239-268.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/749-
dc.description.abstractСтаття присвячена формуванню художньо-творчого потенціалу майбутніх фахівців соціономічної сфери. Висвітлено «поняття «естетично-творчий потенціал особистості». Проведено міждисциплінарне дослідження таких понять, як «потенціал», «творчість» та «естетичний». Творча особистість виступає суб'єктом естетичного відношення як чуттєвого механізму культурного самоствердження особи і одночасно - художнім суб'єктом, який сприймає і конструює предметність власного життєвого світу як художню реальність, свідомо і цілеспрямовано втілюючи своє світопереживання в творах мистецтва на основі необхідних професійних навичок. Суттєвим фактором творчості, крім оволодіння досвідом попередників, є розвинута уява, яка розвивається на фоні високо розвинутих естетичних почуттів. Говорячи про педагогічну творчість вчителя, включено в неї творча педагогічна діяльність вчителя та творча діяльність учнів у їх взаємозв’язку, а також результати їх творчої діяльності. Визначені показники творчого потенціалу особистості, як уява, творчі здібності, особистісні якості, цінності, мотивація та ініціативність. Подана схема, у якій з одного боку наведено складові естетично-творчого потенціалу, а з іншого показана взаємозалежність усіх складових один від одного. Перечисленні компоненти естетично-творчого потенціалу фахівців соціономічної сфери. Висвітлено поняття «естетично-творчий потенціал соціального педагога», «мотивація» та «самостійна робота». Розкриті педагогічні умови, що забезпечують формування естетично-творчого потенціалу фахівців соціономічної сфери. У статті аналізується проблема самоідентифікації особистості. У основі професійно-особового розвитку лежить принцип саморозвитку, що обумовлює здатність людини перетворювати власну життєдіяльність на предмет практичного перетворення. Важливим чинником розвитку характеристик особи професіонала є усвідомлення їм необхідності зміни, перетворення свого внутрішнього світу і потреба в підвищенні рівня професійної самосвідомості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсоціономічна сфераuk
dc.subjectхудожньо-творчий потенціалuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectмонографіяuk
dc.subjectсамоідентифікація особистостіuk
dc.subjectестетично-творчий потенціалuk
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk
dc.titleФормування художньо-творчого потенціалу майбутніх фахівців соціономічної сфериuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Содоль С.pdf245.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.