Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7445
Назва: Проблема теодицеи в средневековой мысли.Часть 2. Фома Аквинский: парадоксы сочетания божьего провидения и разумной свободы
Інші назви: Проблема теодицеї в середньовічній думки. Частина 2. Фома Аквінський: парадокси поєднання божого провидіння і розумної волі
The problem of theodicy in medieval thought. Part 2. Thomas Aquinas: the paradoxes of a combination of god's providence and reasonable freedom
Автори: Ханжи, Владимир Борисович
Khanzhy, V. B.
Ханжи, Володимир Борисович
Ключові слова: теодицея
Божье провидение
Божье предопределение
разумная свобода
эстетическое решение
этическое решение
теодіцея
Боже провидіння
Боже передвизначення
розумна свобода
естетичне рішення
етичне рішення
theodicy
God's providence
God's predestination
reasonable freedom
aesthetical solution
ethical solution
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Ханжи В.Б. Проблема теодицеи в средневековой мысли.Часть 2. Фома Аквинский: парадоксы сочетания божьего провидения и разумной свободы / В. Б. Ханжи // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2016. – № 1. – С. 99-105.
Короткий огляд (реферат): Во второй части статьи на примере учения Фомы Аквинского рассмотрено осмысление проблемы теодицеи в контексте соотнесения категорий Божьего провидения (в частности, предопределения) и человеческой свободы. Выявлены (так же, как и у Августина – в первой части статьи) эстетический и этический варианты решения этой проблемы. Показаны разногласия между Аквинатом и Августином по вопросу соотношения воли и разума. Подчеркнута необходимость согласования ряда идей христианской антропологии и этики для получения целостной модели решения проблемы теодицеи. У другій частині статті на прикладі вчення Томи Аквінського розглянуто осмислення проблеми теодицеї в контексті співвіднесення категорій Божого провидіння (зокрема,передвизначення) і людської свободи. Виявлено (так само, як і у Августина – в першій частині статті) естетичний таетичний варіанти вирішення цієї проблеми. Показані розбіжності між Аквінатом і Августином з питання співвідношення волі і розуму. Наголошено на необхідності узгодження ряду ідей християнської антропології та етики для отримання цілісної моделі вирішення проблеми теодицеї. In the second part of the article, through example of doctrine of Thomas Aquinas, the problem of theodicy in the context of correlating the categories of God's providence (in particular, predestination) and human freedom is comprehended. Aesthetical and ethical options of this problem’s solution (as well as Augustine's – in the first part of the article) are identified. Author shows disagreements between Aquinas and Augustine on a question of will-mind’s relationship and points the necessity of coordinating of a number of ideas of Christian anthropology and ethics to obtain an integral model of the problem’s of theodicy solution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7445
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khanzhy V. B. 2016 1.pdf574.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.