Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7438
Title: Філософська екскурсія: потенціал та ризики
Other Titles: Philosophical excursion: potential and risks
Философская экскурсия: потенциал и риски
Authors: Рибка, Наталія Миколаївна
Rybka, N. M.
Keywords: філософська екскурсія
туризм
туристична діяльність
подорож
мандри
философская экскурсия
туризм
туристическая деятельность
путешествие
philosophical excursion
tourism
tourist activity
travel
travel
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Рибка Н. М. Філософська екскурсія: потенціал та ризики / Н. М. Рибка // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2016. – № 1. – С. 83-89.
Abstract: У статті доводяться освітньо-виховні можливості навчальної екскурсії у процесівикладання філософії. Доводиться природність, традиційність та багатоаспектний позитивний потенціал філософської екскурсії, як форми викладання філософських знань. Демонструються механізми, завдяки яким у процесі філософської екскурсії, як подорожування, виникають передумови до формування філософського світогляду. Також, виявлені складності та ризики які можуть виникати в процесі організації та проведення філософської екскурсії. В статье обосновываются образовательно-воспитательные возможности учебной экскурсии в процессе преподавания философии. Доказывается естественность, традиционность и многоаспектный положительный потенциал философской экскурсии как формы преподавания философских знаний. Демонстрируются механизмы, благодаря которым в процессе философской экскурсии, как путешествия, возникают предпосылки к формированию философского мировоззрения. Также, обнаружены сложности и риски которые могут возникать в процессе организации и проведения философской экскурсии.The article substantiates the educational possibilities of the educational excursion in the process of teaching philosophy. The naturalness, traditionality and multidimensional positive potential of the philosophical excursion as forms of teaching philosophical knowledge are proved. The mechanisms are demonstrated, thanks to which in the process of philosophical excursion, as travel, prerequisites arise for the formation of a philosophical worldview. Also, the difficulties and risks that can arise in the process of organizing and conducting a philosophical excursion are revealed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7438
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybka N. M. 2016 1.pdf696.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.