Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7314
Title: Психологічні особливості створення програми на підвищення розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації
Other Titles: Psychological peculiarities of the program creation for divergent thinking development boost in teenagers within the conditions of recreation
Authors: Розіна, Ірина Володимирівна
Rozina, Irina Volodymyrivna
Keywords: мислення
дивергентне мислення
вербальна та невербальна креативність
тренінг
підлітковий вік
thinking
divergent thinking
verbal and nonverbal creativity
training
teenage
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Citation: Розіна І. В.Психологічні особливості створення програми на підвищення розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Теорія і практика сучасної психології: реалії й перспективи (Київ, 31 жовтня 2019р.). – Київ : Київський національний у-т ім. Т. Шевченка, 2019. – С. 52-54.
Series/Report no.: К;
Abstract: Метою статті було вивчення особливостей розвитку дивергентного мислення у підлітковому віці, а також розробка програми на підвищення розвитку мислення у дітей даного віку. Проблема творчості з кожним роком стає все більш актуальною і потребує більш глибокого дослідження, зокрема, розробка комплексної програми, що включає систему тренінгових вправ для підвищення розвитку дивергентного мислення у підлітковому віці в умовах рекреації. Розглядаються результати емпіричного дослідження, яке спрямовано на діагностику дивергентного мислення у підлітків. . The aim of the article was to study peculiarities of development of divergent thinking inthe teenage yearsand the elaboration of the program for the boost of divergent thinking in children of this age. The actuality of the research is connected with the necessityof further theoretical and practical development of creative potential. The problem of creativity each year becomes more and more actual and requires much thorough research, in particular, the development of the complex programthat includes the system of training exercises for divergent thinking development boost in the teenage years within the conditions of recreation. Theoretical analysis of the contemporary approaches in Psychology to the study of peculiarities of divergent thinking development in the adolescence is represented in the article.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7314
Appears in Collections:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozina Irina Volodymyrivna 2019.pdf301.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.