Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7310
Назва: До проблеми роботи з психологічними бар'єрами в розвитку творчих здібностей у молодших школярів
Інші назви: To the problem of working with psychological barriers in the development of creative abilities in younger students
Автори: Янь, Лю
Yan, Liu
Ключові слова: подолання психологічних бар'єрів
творчі здібності підлітків
психологічний тренінг
overcoming psychological barriers
creative abilities of teenagers
psychological training
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Вишемирський В. С
Бібліографічний опис: Лю Янь До проблеми роботи з психологічними бар'єрами в розвитку творчих здібностей у молодших школярів / Янь Лю // Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості : зб. наук. праць ІІ Міжнародної науково-практ. конференції (м. Херсон, 26-27 вересня 2019 р.). – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2019. – С. 180-184.
Короткий огляд (реферат): Проблема вивчення психологічних бар’єрів в творчості найбільше розкрита в зарубіжній науці, проте останнім часом отримала значну актуальність і у вітчизняній науці. Проведено апробацію розробленого тренінгу з подолання психологічних бар’єрів в розвитку творчих здібностей у молодших підлітків в умовах рекреації та визначено, що відбулося зростання рівня самооцінки та впевненості у собі, зниження рівня міжособистісної та загальної тривожності, підвищення рівня структурних компонентів творчих здібностей. Проблема изучения психологических барьеров в творчестве больше раскрыта в зарубежной науке, однако в последнее время получила значительную актуальность и в отечественной науке. Проведена апробация разработанного тренинга по преодолению психологических барьеров в развитии творческих способностей у младших подростков в условиях рекреации и определено, что произошел рост уровня самооценки и уверенности в себе, снижение уровня межличностной и общей тревожности, повышение уровня структурных компонентов творческих способностей. The problem of studying psychological barriers in creativity is most widely disclosed in foreign science, but has recently gained considerable relevance in domestic science. Testing of the developed training on overcoming psychological barriers in the development of creative abilities of young adolescents in the conditions of recreation was conducted and determined that there was an increase in the level of self-esteem and self-confidence, decrease in the level of interpersonal and general anxiety, increase of the level of structural components of creative abilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7310
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yan Liu 2019.pdf800.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.