Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7296
Title: Вплив рівня самооцінки викладача вищого навчального закладу на його педагогічні здібності
Other Titles: The influence of a teacher's self-esteem on his or her pedagogical abilities
Влияние уровня самооценки преподавателя высшего учебного заведения на его педагогические способности
Authors: Курбатов, Олександр Геннадійович
Курбатов, Александр Геннадиевич
Kurbatov, Oleksandr
Keywords: самооцінка викладача
викладач вищого навчального закладу
професійна педагогічна підготовка
самооценка педагога
преподаватель высшего учебного заведения
профессиональная педагогическая подготовка
teacher's self-esteem
teacher of higher education
professional pedagogical training
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Курбатов О. Г. Вплив рівня самооцінки викладача вищого навчального закладу на його педагогічні здібності / О. Г. Курбатов // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2017. – № 1. – С. 156-157.
Abstract: Зв’язок самооцінки педагога з особливостями його професійної діяльності (зокрема, з його професійними здібностями) досліджується багатьма авторами. Але через загальну майже повну відсутність уваги до професійної педагогічної підготовки викладачів вищих навчальних закладів серед них бракує досліджень, у яких вивчався би вплив самооцінки на рівень професійних здібностей педагога вищої школи. Проведене емпіричне дослідження, метою якого було відстеження взаємозв’язку рівня самооцінки та педагогічних здібностей педагогів вищої школи. The connection of the teacher's self-esteem with the peculiarities of his professional activity (in particular, his professional abilities) is researched by many authors. But due to the general almost complete lack of attention to the professional pedagogical training of teachers of higher education, among them there is a lack of studies that would study the impact of self-esteem on the level of professional ability of the teacher of higher education. We conducted an empirical study aimed at tracking the relationship between self-esteem and pedagogical abilities of high school educators. Связь самооценки педагога с особенностями его профессиональной деятельности (в частности, его профессиональными способностями) исследуется многими авторами. Но через полное отсутствие внимания к профессиональной педагогической подготовки преподавателей высших учебных заведений среди них не хватает исследований, в которых изучалось бы влияние самооценки на уровень профессиональных способностей педагога высшей школы. Проведено эмпирическое исследование, целью которого было отслеживание взаимосвязи уровня самооценки и педагогических способностей педагогов высшей школы.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7296
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurbatov Oleksandr 2017 1.pdf513.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.