Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7281
Назва: До питання про деякі теоретичні та методологічні аспекти викладання філософії в негуманітарних вищих навчальних закладах
Інші назви: The issue of theoretical and methodological aspects of philosophy teaching at science faculties
Автори: Чернега, Тетяна Миколаївна
Cherneha, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: філософія
вища школа
філософські дисципліни
методичні принципи
philosophy
high school
disciplines of philosophy
methodological principals
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Чернега Т. М. До питання про деякі теоретичні та методологічні аспекти викладання філософії в негуманітарних вищих навчальних закладах / Т. М. Чернега // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2017. – № 1. – С. 132-140.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми викладання філософії та можливі шляхи їх вирішення. Висвітлюються новітні педагогічні тенденції у філософії та доцільність їх застосування в вітчизняній вищій школі. The problems of teaching philosophy and possible ways of solving them are considered. The newest pedagogical tendencies in philosophy and expediency of their application in the national higher education are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7281
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cherneha Tetyana Mykolaivna 2017 1.pdf615.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.