Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7172
Назва: Соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому середовищі
Інші назви: Social adaptation of children with special needs in the educational environment
Автори: Пальчинська, Мар’яна Вікторівна
Palchynska, Mariana Viktorivna
Орленко, Ірина Миколаївна
Orlenko, Iryna Mykolayivna
Ключові слова: соціальне проектування
інклюзивний освітній простір
діти з особливими потребами
соціалізація
соціальна інтеграція
social designing
inclusive educational space
children with special needs
socialization
social integration
Дата публікації: 2018
Видавництво: Пальчинська М. В. Соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому середовищі / М. В. Пальчиньска, І. М. Орленко // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2018. – №1. – С. 83-90.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується проектування інклюзивного освітнього простору як необхіднаумова подальшого розвитку сучасного українського суспільства. Виявлено важливість інклюзивного навчання дітей з особливими потребами, його роль в їх соціалізації, інтеграціі всистему соціальних відносин і придбанні професійної компетенції. In the article is analyzed the design of inclusive educational space as a necessary condition for the further development of modern Ukrainian society. Identified the importance of inclusive for children with special needs, his rolein their socialization, integration in to the system of social relation sand the acquisition of professional competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7172
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palchinska Marya Viktorіvna 2018 1.pdf601.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.