Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлієв, Аббас Мамед огли-
dc.date.accessioned2020-03-27T16:59:59Z-
dc.date.available2020-03-27T16:59:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАлієв Аббас Мамед огли Аутсорсинг як механізм реалізації сервісної політики держави / Алієв Аббас Мамед огли // Політикус : наук. журнал. – 2019. – № 1. – С. 19-24.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7135-
dc.description.abstractУ статті досліджується актуальне питання реалізації сервісної політики держави за рахунок такого механізму, як аутсорсинг у контексті теоретичного обґрунтування феномена сервісної держави у вітчизняній політичній науці. Мета даної студії полягає в системному вивченні аутсорсингу в політико-публічній сфері, виявленні його соціально-історичних, економічних і наукових витоків, а також в ідентифікації ключових напрямів застосування, умов використання й можливих позитивних і негативних практичних на- слідків. У ході дослідження було використано такі методи: бібліографічний (аналіз науково- дослідної літератури з теми дослідження); системний (узагальнення суті аутсорсингу в політико-публічній сфері); структурно-функціональний (ідентифікація послуг, які можуть бути делеговані суб’єктам приватного сектору); компаративний (порівняння позитивних і негативних наслідків використання аутсорсингу в сервісній політиці держави). У результаті проведеного дослідження було визначено та деталізовано такі переваги аутсорсингу публічних послуг, як: заощадження бюджетних коштів; підзвітність; краще виконання та практики управління; більший доступ до знань, умінь та технологій; краще використання капіталу та устаткування; вища якість послуг; більша гнучкість; регіональний та індустріальний розвиток тощо. До негативних проявів аутсорсингу зараховано, зокрема, можливість послаблення контролю, втрати приватності та конфіденційності й проблеми звітності. Резюмовано, що перш ніж розпочати процедуру конкурентних торгів та контрактації, відповідальними особами мають бути досліджені такі аспекти кожного конкретного кейсу аутсорсингу, як: аутсорсинг може підвищити сприйнятливість органів влади до системного делегування їхніх місій; ступінь, до якої можна описати та контролювати послугу в сенсі чітких меж ефективності; ступінь критичності послуги, що надається, самої по собі або її необхідності для забезпечення ефективного виконання функції (наприклад, професійні послуги); кількість потенційних постачальників послуги; економічні витрати та вигоди від переходу на зовнішнього постачальника послуги; політичні та соціальні витрати/вигоди внаслідок здійснення змін.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсервісна політика державиuk
dc.subjectаутсорсингuk
dc.subjectконтрактаціяuk
dc.subjectдержавні послугиuk
dc.subjectсервісна державаuk
dc.titleАутсорсинг як механізм реалізації сервісної політики державиuk
dc.title.alternativeOutsourcing as a Mechanism for Implementing the State Service Policyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aliyev Abbas.pdf209.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.