Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7092
Title: Діагностика та корекція депресивного стану у старшому шкільному віці
Other Titles: Diagnostics and correction of depression in senior school age
Диагностика и коррекция депрессивного состояния в старшем школьном возрасте
Authors: Мельничук, Ірина Валентинівна
Мельничук, Ирина Валентиновна
Melnychuk, Iryna Valentynivna
Кравченко, Н. М.
Keywords: депресія
тривожність
агресивність
фрустрація
адаптація
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мельничук І. В. Діагностика та корекція депресивного стану у старшому шкільному віці / І. В. Мельничук, Н. М. Кравченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 183-188.
Abstract: В статье представлены результаты эмпирического исследования и дальнейшей коррекции проблемы депрессивного состояния в старшем школьном возрасте. Предложенная разработка проблемы депрессивных состояний в подростковом возрасте для нас связана с определением существенных взаимосвязей и соотношений между механизмами, которые создают психологические предпосылки для формирования психологических особенностей депрессивных состояний и их предупреждения. Изучался уровень депрессивного состояния и уровень суицидального поведения у детей старшего школьного возраста. Полученные данные свидетельствуют о присутствии среднего уровня депрессии и низкого уровня суицидального поведения. Для подростков с высоким уровнем показателей рекомендованы психологические консультации и психотерапия. Анализ теоретических сведений о депрессивности подростков и полученные результаты экспериментального исследования позволяют наметить и реализовать программу коррекционно-восстановительной работы практических психологов с подростками с целью предупреждения, профилактики и снятия депрессивных состояний.The article presents the results of empirical research and subsequent correction of the problem of depression in senior school age. In our opinion, the further elaboration of a problem of depression in adolescence is related to the defining significant relationships and correlations between mechanisms that create the psychological conditions for the formation of the peculiarities of depression and the prevention of them. We studied the levels of depression and suicidal behavior of high school children. The data indicate the presence of mid-level and low-level depression, suicidal behavior. For adolescents with high levels of these indexes psychological counseling and psychotherapy are recommended. Analysis of theoretical information about adolescent depression and the results of experimental studies allow to plan and implement a program of correction and rehabilitation work of adolescents with clinical psychologists with the aim to prevent, remove and avoid the state of depression. У статті представлені результати емпіричного дослідження та подальшої корекції проблеми депресивного стану у старшому шкільному віці. Запропонована подальша розробка проблеми депресивних станів у підлітковому віці, що пов’язана з визначенням суттєвих взаємозв’язків та співвідношень між механізмами, які створюють психологічні передумови для формування особливостей депресивних станів та їх попередження. Вивчався рівень депресивного стану та рівень суїцидальної поведінки у дітей старшого шкільного віку. Отримані дані свідчать про наявність середнього рівня депресії і низького рівня суїцидальної поведінки. Для підлітків з високим рівнем показників рекомендовані психологічні консультації та психотерапія. Аналіз теоретичних відомостей щодо депресивності підлітків та отримані результати експериментального дослідження дають можливість намітити та реалізувати програму корекційно-відновлювальної роботи практичних психологів з підлітками з метою попередження, профілактики та зняття депресивних станів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7092
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnichuk, Kravchenko.pdf541.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.