Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7041
Назва: Особливості сприйняття та переживання часу у студентів на етапі адаптації та ідентифікації
Інші назви: Особенности восприятия и переживания времени у студентов на этапе адаптации и идентификации
Peculiarities of time perception and experience of students on the stage of adaptation and identification
Автори: Бабатіна, С. І.
Ключові слова: сприйняття та переживання часу
юнацький вік
студент
темпоральність особистості
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бабатіна С. І. Особливості сприйняття та переживання часу у студентів на етапі адаптації та ідентифікації / С. І. Бабатіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 120-125.
Короткий огляд (реферат): В статье осуществлен теоретический анализ исследования особенностей восприятия и переживания времени у студентов на этапе адаптации и идентификации во время учебы в вузе. Эмпирически обоснованы количественные и качественные особенности переструктурирования исследуемых процессов восприятия и переживания времени в юношеском возрасте, в частности, студенческом периоде жизни. The article presents a theoretical analysis of the investigation of peculiarities of students’ perception and experience of time on the stage of adaptation and identification during studying at higher educational establishment. It was defined that fifth-year students are focused on the future as an area of professional and individual development, and first-year students are oriented to the past. Perception and experience of time depends on two factors: ontogenesis as a natural individual’s development and a factor of social formation of youth’s personality, i.e. his socialization. Quantitative and qualitative conversion peculiarities of the investigated processes of perception and time experience in a youth age, particularly in the student period of life are empirically proved. У статті здійснено теоретичний аналіз дослідження особливостей сприйняття та переживання часу у студентів на етапі адаптації та ідентифікації упродовж навчання у вищому навчальному закладі. Емпірично обґрунтовано кількісні та якісні особливості переструктурування досліджуваних процесів сприйняття та переживання часу в юнацькому віці, зокрема студентському періоді життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7041
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babatina.pdf450.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.