Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7019
Title: Використання метода сase-study у навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей
Other Titles: Use of the case-study method in teaching English to non-linguistic students
Использование метода сase-study в обучении английскому языку студентов неязыковых специальностей
Authors: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Стрига, Элеонора Вячеславовна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Keywords: кейс-метод
студенти немовних спеціальностей
комунікативна компетенція
студенты неязыковых специальностей
коммуникативная компетенция
students of non-linguistic specialties
case method
communicative competence
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Стрига Е. В. Використання метода сase-study у навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей / Е. В. Стрига // Наука і освіта : наук.- практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 56-60.
Abstract: Стаття присвячена визначенню особливостей використання методу case-study у навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей, його ролі у подальшому вдосконаленні їхньої комунікативної компетенції (лінгвістичної та соціокультурної). The article is devoted to determining the peculiarities of the use of the case-study method in teaching English you are students of non-linguistic specialties, their role in further improving their communicative competence (linguistic and socio-cultural). Статья посвящена определению особенностей использования метода case-study в обучении английскому языку студентов неязыковых специальностей, его роли в дальнейшем совершенствовании их коммуникативной компетенции (лингвистической и социокультурной).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7019
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stryga Eleonora Vyacheslavivna 2013 4.pdf403.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.