Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7008
Title: Личностные особенности собственников и несобственников бизнеса : гендерный аспект
Other Titles: Особистісні особливості власників і невласника бізнесу: гендерний аспект
Особистісні особливості власників і невласника бізнесу: гендерний аспект
Authors: Чернявская, Татьяна Павловна
Чернявська, Тетяна Павлінва
Chernyavska, Tetyana Pavlivna
Keywords: гендерные особенности
бизнес
лидеры бизнеса
личностные особенности
собственники бизнеса
несобственники бизнеса
gender features
business
business leaders
personality traits
business owners
non-business owners
гендерні особливості
бізнес
лідери бізнесу
особистісні особливості
власники бізнесу
невласники бізнесу
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Чернявская Т. П. Личностные особенности собственников и несобственников бизнеса : гендерный аспект / Т. П. Чернявская // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 29-33.
Abstract: Теоретический анализ концепций личности бизнесмена позволил выделить и обосновать профессионально важные для бизнеса личностные качества. В статье представлены результаты эмпирического исследования гендерного аспекта личностных особенностей собственников и несобственников бизнеса. Профессионально важные для бизнеса личностные черты собственников и несобственников бизнеса исследовались при помощи методики многофакторного исследования личности Р. Кэттелла 16-PF (A). Теоретичний аналіз концепцій особистості бізнесмена дозволив виділити і обгрунтувати професійно важливі для бізнесу особистісні якості. У статті представлені результати емпіричного дослідження гендерного аспекту особистісних особливостей власників та невласника бізнесу. Професійно важливі для бізнесу особистісні риси власників і невласника бізнесу досліджувалися за допомогою методики багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттелла 16-PF (A). Theoretical analysis of the concepts of the businessman's personality made it possible to identify and substantiate professionally important personal qualities for the business. The article presents the results of an empirical study of the gender aspect of personal characteristics of business owners and non-owners. Professionally important business characteristics of the owners and non-owners of the business were investigated using the technique of multi-factor study of the personality of R. Kettell 16-PF (A).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7008
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernyavska Tetyana Pavlivna 2013 4.pdf541.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.