Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6962
Назва: Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку
Автори: Журавська, Л. М.
Остапенко, Е. О.
Ключові слова: майбутні економісти
професійний саморозвиток
модифікований курс з психології та педагогіки
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Журавська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 151-158.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6962
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhuravska, Ostapenko.pdf541.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.