Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6943
Назва: Проблема вимірювання знань в системі педагогічної методології
Автори: Кисельова, Ольга Ігорівна
Киселева, Ольга Игоревна
Kyselyova, Olga Igorivna
Ключові слова: педагогічні вимірювання
вимірювання
методологія
якість освіти
тест
педагогіка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кисельова О. І. Проблема вимірювання знань в системі педагогічної методології / О. І. Кисельова // Наука і освіта. - 2013. - №5. - С. 32-37.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито ключові поняття дослідження: «вимірювання», «педагогічне вимірювання», «методологія»; теоретично обґрунтовано системні аспекти проблеми вимірювання знань в методології і педагогіці вищої школи; проаналізовано методологічне обґрунтування педагогічних вимірювань; розкрито історичний аспект розвитку «педагогічних вимірювань».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6943
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyselyova 2013 5.pdf387.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.