Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХмелевська, Інга Олексіївна-
dc.contributor.authorKhmelevska, Inga-
dc.date.accessioned2020-03-02T11:12:34Z-
dc.date.available2020-03-02T11:12:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХмелевська І. О. Експериментальна перевірка методики формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії // The scientific heritage. − Budapest, 2020. − № 43. − Vol. 4. − Р. 66-70.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6809-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблематиці формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії. Оглядово презентовано сутність, зміст та структуру даного феномену, який досліджується як кваліфікаційний метаконструкт, функція якого полягає в координації процесів актуалізації та формування компетентностей відповідно до цілей та завдань варіативно-творчого процесу мистецької освіти. Ознайомлено із основними результатами констатувального етапу експериментального дослідження, діагностувальний апарат якого складався із показників акмеологічно-компетентнісного, синергійно-когнітивного, рефлексійно-праксеологічного та перформативно-самопроектувального критеріїв. Представлено перебіг та результати експериментальної перевірки ефективності авторської методики формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії. Зокрема висвітлено процес поетапного впровадження педагогічних умов та методів, розроблених у відповідності до визначеної структури досліджуваного конструкту.The article describes the problems of the formation of the integral competence of future Musical Art and Choreography teachers. The essence, content and structure of this phenomenon, which is studied as a qualification meta-construct, which function is to coordinate the processes of updating and formation of competencies in compliance with the goals and objectives of the variative-creative process of Art education, are demonstrated. An opportunity to get acquainted with the main results of the summative stage of the experimental research, the diag- nostic apparatus of which consisted of indicators of acmeological competence-based, synergetic-cognitive, reflex- ive-praxeological and performative-self-design criteria. The course and results of experimental verification of the effectiveness of the author’s methodology for the formation of the integral competence of future Musical Art and Choreography teachers are presented. In particular, the process of phased introduction of pedagogical conditions and methods developed in accordance with the nuanced structure of the studied construct is highlighted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherThe scientific heritageuk
dc.subjectінтегральна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні викладачіuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectхореографіяuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectintegral competenceuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectMusical Artuk
dc.subjectChoreographyuk
dc.subjectexperimental researchuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectmethoduk
dc.titleЕкспериментальна перевірка методики формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографіїuk
dc.title.alternativeExperimental verification of the methodology of formation of the integral competence of future musical art and choreography teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
experimental verification.pdf551.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.