Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6776
Назва: Використання лінгводидактичних ідей А. М. Богуш у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Использование лингводидактических идей А. М. Богуш в формировании речевой личности детей старшего дошкольного возраста
Use of linguodidactical ideas of A. Bohush in development of senior pre-school age children’s speech personality
Автори: Трифонова, Олена Сергіївна
Трифонова, Елена Сергеевна
Tryfonova, Olena Sergyivna
Ключові слова: Bohush A. M.
speech personality
senior preschool age children
developmental speech environment
speech activity
creative speech self-expression
estimating and monitoring activity
Богуш А. М.
мовленнєва особистість
діти старшого дошкільного віку
розвивальне мовленнєве середовище
мовленнєва активність
творче мовленнєве самовираження
оцінно-контрольна діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Трифонова О. С. Використання лінгводидактичних ідей А. М. Богуш у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 203-206.
Короткий огляд (реферат): The article deals with linguodidactical ideas of A. Bohush in the development of speech personality of preschool age children (special attention is paid to such factors as: developmental speech environment, personality‟s speech activity, creative self-expression, estimating and monitoring activities in the speech activity of a child); pedagogical conditions of the development of speech personality of preschool age children, evaluative criteria and indicators of development of speech personality of preschool age children, that were developed by A. Bogush, have been highlighted. The linguodidactical model and experimental methodology of development of speech personality of senior preschool age children have been described.У статті висвітлено лінгводидактичні ідеї А. М. Богуш щодо формування мовленнєвої особистості дітей дошкільного віку (педагогічні умови, критерії і показники оцінки сформованості мовленнєвої особистості дитини). Описано лінгводидактичну модель та експериментальну методику формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6776
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tryfonova.pdf222.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.