Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6775
Назва: Соціокультурна компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх учителів-філологів
Інші назви: Социокультурная компетентность в структуре профессиональной компетентности будущих учителей-филологов
Sociocultural competence in structure of professional competence of future teachers-philologists
Автори: Топчій, Л. С.
Ключові слова: linguodidactics
future language teachers
sociocultural competence
educational process
лінгводидактика
майбутній учитель-філолог
соціокультурна компетентність
навчальний процес
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Топчій Л. С. Соціокультурна компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх учителів-філологів / Л. С. Топчій // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 198-203.
Короткий огляд (реферат): The article examines the role and place of sociocultural competence in the structure of the professional competence of future teachers-philologists. The evolution of sociocultural competence in linguodidactics has been outlined. The article proves that sociocultural competence is one of the key components of the communicative competence. Sociocultural competence is considered as an ability to interact effectively with people of different socio-economic backgrounds and cultures. From philosophical and pedagogical points of view sociocultural competence is characterized by psychological mobility, sociability, cultural tolerance, readiness for sociocultural activity, ability to adapt and integrate in the society. Ukrainian scietists stress the role of native language training in the process of sociocultural competence formation. The content of the school subject “the Ukrainian language” is considered to be an effective means of sociocultural competence formation. Стаття присвячена вивченню соціокультурної складової у структурі професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Простежено еволюцію соціокультурної компетенції у лінгводидактичній науці. Уточнено сутність поняття «соціокультурна компетентність», схарактеризовано її ознаки з загальнофілософських i педагогічних позицій. Розкрито сутність i складові означеного феномена з позицій методики викладання іноземної та рідної мов. Запропоновано напрями коригування навчального процесу педагогічного ВНЗ щодо підготовки майбутніх учителів-філологів до здійснення соціокультурної професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6775
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Topchii.pdf239.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.