Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6755
Назва: Сучасне освітнє середовище: основні напрями його розвитку у спадщині педагогів і лінгводидактів другої половини ХІХ – початку ХХ століть
Інші назви: Современная образовательная среда: основные направления ее развития в наследии педагогов и лингводидактов второй половины ХІХ – начала ХХ веков
The main areas of the development of educational environment in the herit- age of educational and linguodidactics specialists from the second half of the 19th to the beginning of the 20th century
Автори: Орєхова, Лариса Іванівна
Орехова, Лариса Ивановна
Orekhova, Larysa Ivanivna
Ключові слова: ways of updating
quality of education
higher school
artistic heritage
шляхи оновлення
якість освіти
вища школа
творча спадщина
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Орєхова Л. І. Сучасне освітнє середовище: основні напрями його розвитку у спадщині педагогів і лінгводидактів другої половини ХІХ – початку ХХ століть / Л. І. Орєхова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 153-157.
Короткий огляд (реферат): The article reflects the extraordinary issue of nowadays use of creative heritage of educational and linguodidactics specialists from the second half of the 19th to the beginning of the 20th century. It is well-proven that in the conditions of national revival of people, culture and education, there is a necessity to address to the creative legacy of prominent teachers and methodists such as K. D. Alchevskaya, B. D. Hrinchenko, M. P. Drahomanov, P. G. Zhitetsky, N. Karazin, A.Y. Konissky, M. A. Korf, N. I. Kostomarov, P.A. Kulish, M. N. Maksimovich, I. S. Nechuy-Levytsky, I. S. Orlay, K. D. Ushinsky, P. P. Chubinsky on purpose to define the ways of updating, the facilities of reformation and upgrading modern education and the drawing on their accomplishments at modern higher school. У статті доведено, що в умовах національного відродження народу, культури й освіти виникає потреба зверенення до творчої спадщини видатних педагогів і методистів Х. Д. Алчевської, Б. Д. Грінченка, М. П. Драгоманова, П. Г. Житецького, Н. Каразіна, О. Я. Кониського, М. О. Корфа, М. І. Костомарова, П. О. Куліша, М. Н. Максимовича, І. С. Нечуй-Левицького, І. С. Орлая, К. Д. Ушинського, П. П. Чубинського з метою визначити шляхи оновлення, засоби реформування й підвищення якості сучасної освіти, використання їх досягнень у сучасній вищій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6755
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oriekhova.pdf264.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.