Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6753
Назва: Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми
Інші назви: Обучение детей старшего дошкольного возраста составлению рассказов-размышлений
Teaching children of senior preschool age making up a story-reflection
Автори: Омеляненко, Алла Володимирівна
Омельяненко, Алла Владимировна
Omelyanenko, Alla Volodymyrivna
Ключові слова: connected speech
a story-reflection
speech development
story
pedagogical conditions
stages
зв’язне мовлення
розповідь-роздум
розвиток мовлення
розповідь
педагогічні умови
стадії
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Омеляненко А. В. Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 149-153.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the problem of teaching children of senior preschool age making up a story-reflection. An experimental methodology of teaching children of senior preschool age to make up story- reflections has been worked out and scientifically grounded. It consists of three correlated stages: preparatory, introductory-reproductive, and activity one. So, the aim of the first (preparatory) stage is the enrichment of sensory and informational experience on the basis of which children produce characteristic features of the phenomena, objects, nature and social environment; the enrichment of children’s vocabulary with the topics "Around native nature", "Relationships between children". У статті досліджувалася проблема навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну методику навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми, яка складається з трьох взаємопов’язаних етапів: підготовчий, ознайомлювально-репродуктивний, діяльнісний; визначено педагогічні умови, за яких навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми відбуватиметься ефективніше; виявлено критерії (структурно-організаційна схема розповіді-роздуму; змістова характеристика розповіді-роздуму; способи зв’язку між реченнями та частинами розповіді-роздуму; обсяг розповіді-роздуму) з їх показниками; схарактеризовано рівні сформованості вмінь старших дошкільників складати розповіді-роздуми: високий, достатній, середній, низький; встановлено послідовні стадії формування вмінь дітей старшого дошкільного віку складати розповідь-роздум (інформаційно-змістова, діалогічна, репродуктивна, самостійне продукування розгорнутої розповіді-роздуму) та тенденції, що спостерігались у процесі навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6753
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omelianenko.pdf221.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.