Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6749
Назва: Розвиток аудіативних умінь старших дошкільників
Інші назви: Development of senior preschoolers’ listening skills
Автори: Маліновська, Наталія Василівна
Malynovska, Nataliia Vasylivna
Ключові слова: listening
listening skills
speech training activity
аудіювання
аудіативні уміння
навчально-мовленнєва діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Маліновська Н. В. Розвиток аудіативних умінь старших дошкільників / Н. В. Маліновська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 132-135.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of the development of listening skills of senior preschoolers in the process of a speech training activity. It is emphasized that listening as a component of formation of communicative competence is provided for the development and improvement of preschoolers' skills to consciously perceive and understand a spoken language. There are stages of the experimental work presented, the first of which was aimed to find out the peculiarities and determine the levels of the development of listening skills of senior preschoolers. At the next stage there was the effectiveness of the suggested by the author methods experimentally checked concerning the development of listening skills of senior preschoolers. Стаття присвячена проблемі розвитку аудіативних умінь старших дошкільників у процесі навчально-мовленнєвої діяльності. Описано етапи експериментальної роботи, перший з яких був спрямований на з’ясування особливостей та визначення рівнів розвитку аудіативних умінь у дітей старшого дошкільного віку. На другому етапі здійснювалася експериментальна перевірка ефективності запропонованих автором методичних підходів щодо розвитку умінь аудіювання у старших дошкільників. Висвітлено методику розвитку аудіативних умінь старших дошкільників під час роботи зі звуком, складом, словом, словосполученням, текстом. Експериментально підтверджено, що правильна організація аудіативної роботи в дошкільному закладі є провідною умовою успішного оволодіння рідною мовою в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6749
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malinovska.pdf243.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.