Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6732
Назва: Педагогічна технологія формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі
Інші назви: Pedagogical technology of forming readiness of future philologists for working at profession-oriented school
Автори: Копусь, Ольга Антонівна
Kopus, Olga Antonivna
Ключові слова: pedagogical technology
future philologists
profession-oriented school
technological approach
educational process
педагогічна технологія
майбутні філологи
профільна школа
технологічний підхід
навчальний процес
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Копусь О. А. Педагогічна технологія формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі / О. А. Копусь // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 98-102.
Короткий огляд (реферат): The article deals with current problems of designing pedagogical technology of forming future philologists’ readiness for work at profession-oriented school. The author determines the components of technological approach (principles, active methods and teaching forms) to training teachers-philologists and main stages of implementing pedagogical technology into the training process of Philological Departments of higher educational institutions. The proposed pedagogical technology is a complicated combination of different organizational, methodical, technological elements of teaching. Their combination and determination of specificity level of educational situations are conditioned by typological structure, functions and the main purpose of training master degree students. Статтю присвячено актуальним проблемам проектування педагогічної технології формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі, зокрема визначенню складників технологічного підходу до підготовки вчителів-словесників (принципи, активні методи і форми навчання) та основних етапів упровадження педагогічної технології в навчальний процес філологічних факультетів вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6732
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kopus.pdf223.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.