Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6724
Назва: Роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ
Інші назви: Роль тестового контроля в системе измерения знаний студентов технических вузов
Role of test control in students’ knowledge assessment system at technical higher educational institutions
Автори: Кисельова, Ольга Ігорівна
Киселева, Ольга Игоревна
Kyselyova, Olga Igorivna
Ключові слова: test control
test
quality of teaching
knowledge assessment
tests
evaluative criteria
тестовий контроль
тест
якість навчання
вимірювання знань
тестові завдання
критерії оцінювання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кисельова О. І. Роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ / О. І. Кисельова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 81-86.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the role of test control in the students’ knowledge assessment system at technical higher educational institutions. Its basic concepts, definition of the notion of test, place and role of testing in the process of controlling quality education are determined in the present research. Different approaches to the classif ication of tests, principles and criteria of their structuring have been analyzed. The methodology of test control implementation in the process of students’ knowledge assessment at technical higher educational institutions has been investigated. An experimental study of the use of test control compared with other forms of control of students’ knowledge has been conducted. У статті досліджено роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ, розкрито основні поняття дослідження, визначено дефініцію тесту, місце та роль тестування в процесі контролю якості навчання. Проаналізовано різні підходи до класифікації тестів, принципи та критерії їх структурування. Досліджено методику реалізації тестового контролю в процесі перевірки знань студентів технічних ВНЗ. Проведено експериментальне дослідження застосування тестового контролю в порівнянні з іншими формами контролю знань студентів на прикладі студентів 2-3 курсів ОДАТРЯ з метою з’ясування оптимальної форми контролю знань з технічних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6724
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyseliova.pdf315.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.