Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6719
Назва: Усвідомлене засвоєння дітьми української (нерідної) мови як умова навчання
Інші назви: Осознанное усвоение детьми украинского (неродного) языка как условие обучения
Conscious mastering the ukrainian (non-native) language by children as learning condition
Автори: Казанцева, Лариса Іванівна
Казанцева, Лариса Ивановна
Kazantceva, Larysa Ivanovna
Ключові слова: principle of consciousness
conscious comparison
positive transfer
language knowledge
speech experience
intellectual devices
analytical and synthetic activity
принцип свідомості
осмислене зіставлення
позитивне перенесення
мовні знання
мовленнєвий досвід
інтелектуальні прийоми
аналітико-синтетична діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Казанцева Л. І. Усвідомлене засвоєння дітьми української (нерідної) мови як умова навчання / Л. І. Казанцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 69-72.
Короткий огляд (реферат): The article provides the justification of the demand of the organization of preschool children’s learning the Ukrainian (minor) language as the conscious process of mastering new language system. It is carried out through the comparison of two languages’ linguistic phenomena and understanding their differential and common features; it is based on mother tongue, speech and language experience, on providing the organized transposition and avoiding negative influences of interlingual interference; on optimal correlation of language theory and speech practice. У статті обґрунтовано вимогу організації навчання дітей дошкільного віку української (другої) мови як процесу свідомого засвоєння нової мовної системи. З урахуванням принципу свідомості та умови забезпечення усвідомленого навчання української мови було розроблено та апробовано методичну систему і лінгводидактичну модель навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в умовах полікультурного простору південно-східного регіону України. Запропоновані загальні підходи як стратегія навчання і методи, прийоми, дидактичні засоби як тактичний інструментарій враховували близькоспорідненість української та російської мов, схожість їх структур на всіх мовних рівнях і водночас наявність розбіжностей. Виробленню, закріпленню і автоматизації навичок сприяла розроблена система мовних, мовленнєвих і комунікативно-мовленнєвих вправ (імітаційних, підстановчих, конструктивних, трансформаційних), словесних, дидактичних, рольових ігор, комунікативних ситуацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6719
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kazantseva.pdf207.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.