Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6719
Назва: | Усвідомлене засвоєння дітьми української (нерідної) мови як умова навчання |
Інші назви: | Осознанное усвоение детьми украинского (неродного) языка как условие обучения Conscious mastering the ukrainian (non-native) language by children as learning condition |
Автори: | Казанцева, Лариса Іванівна Казанцева, Лариса Ивановна Kazantceva, Larysa Ivanovna |
Ключові слова: | principle of consciousness conscious comparison positive transfer language knowledge speech experience intellectual devices analytical and synthetic activity принцип свідомості осмислене зіставлення позитивне перенесення мовні знання мовленнєвий досвід інтелектуальні прийоми аналітико-синтетична діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Казанцева Л. І. Усвідомлене засвоєння дітьми української (нерідної) мови як умова навчання / Л. І. Казанцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 69-72. |
Короткий огляд (реферат): | The article provides the justification of the demand of the organization of preschool children’s learning the Ukrainian (minor) language as the conscious process of mastering new language system. It is carried out through the comparison of two languages’ linguistic phenomena and understanding their differential and common features; it is based on mother tongue, speech and language experience, on providing the organized transposition and avoiding negative influences of interlingual interference; on optimal correlation of language theory and speech practice. У статті обґрунтовано вимогу організації навчання дітей дошкільного віку української (другої) мови як процесу свідомого засвоєння нової мовної системи. З урахуванням принципу свідомості та умови забезпечення усвідомленого навчання української мови було розроблено та апробовано методичну систему і лінгводидактичну модель навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в умовах полікультурного простору південно-східного регіону України. Запропоновані загальні підходи як стратегія навчання і методи, прийоми, дидактичні засоби як тактичний інструментарій враховували близькоспорідненість української та російської мов, схожість їх структур на всіх мовних рівнях і водночас наявність розбіжностей. Виробленню, закріпленню і автоматизації навичок сприяла розроблена система мовних, мовленнєвих і комунікативно-мовленнєвих вправ (імітаційних, підстановчих, конструктивних, трансформаційних), словесних, дидактичних, рольових ігор, комунікативних ситуацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6719 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kazantseva.pdf | 207.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.