Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6717
Назва: Специфіка підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку
Інші назви: Специфика подготовки будущих воспитателей к формированию творческой индивидуальности ребенка старшего дошкольного возраста
Specificity of training future teachers to form preschool age children’s artistic personality
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Ishchenko, Liudmyla
Ключові слова: readiness
professional educator’s willingness
art
children’s creativity
creative personality
preschool age child
готовність
професійна готовність вихователя
творчість
дитяча творчість
творча індивідуальність
дитина старшого дошкільного віку
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іщенко Л. В. Специфіка підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку / Л. В. Іщенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 64-68.
Короткий огляд (реферат): The article examines the theoretical and methodological aspects of studying the problem of training future teachers the formation of the artistic personality of preschool age children that reveals semantic description of teacher readiness to form creative personality of a preschooler, including teacher functions (informational, motivational, organizational, coordinating, communicational); psychological and pedagogical requirements relating to personal qualities and style of the teacher interaction with children in the process of creative activity, a number of features that characterize the creative personality of the teacher: the ability to notice and to formulate alternatives to question seemingly obvious, to avoid frivolous formulations; the ability to understand the problem and at the same time to break away from reality, as well as a perspective view; the ability to opt out of targeting authority; the ability to see a familiar object from a completely different side in the new context; the ability to associations (to switch view fast and free, the ability to cause images in the mind and create new combinations of them); the ability to value judgments and critical thinking (the ability to choose from many options to check its ability to transfer decisions); the willingness memory (acquiring a substantial amount of systematized knowledge, orderliness and dynamic knowledge) and the ability to generalize and create, i.e. the ability to transform activities in the creative process. У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку, розкрито змістову характеристику готовності педагога до формування творчої індивідуальності дошкільника, зокрема функції педагога (інформаційна, спонукальна, організаторська, координуюча, комунікативна); психолого-педагогічні вимоги, що стосуються особистісних якостей вихователя і стилю його взаємодії з дітьми в процесі організації творчої діяльності; виокремлено низку особливостей, які характеризують творчу особистість педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6717
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ishchenko.pdf223.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.