Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6706
Назва: Етапи і стадії формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху
Інші назви: Stages and phases of formation of students-philologists’ phonetic and orthoepic competence
Автори: Босак, Ніна Федорівна
Босак, Нина Федоровна
Bosak, Nina Fodorivna
Ключові слова: stages of formation of the formation of phonetic and orthoepic competence
students-philologists
phonetic and orthoepic competence
этапы формирования фонетико-орфоэпической компетенции
студенты филологической специальности
фонетико-орфоэпическая компетенция
етапи формування фонетико-орфоепічної компетенції
студенти філологічного фаху
фонетико-орфоепічна компетенція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Босак Н. Ф. Етапи і стадії формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху / Н. Ф. Босак // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 39-42.
Короткий огляд (реферат): The article focuses on the stages and phases of the formation of students-philologists’ phonetic and orthoepic competence, which is regarded as a system of hierarchical structure. The pyramid of its content units consists of such components as phonetic knowledge, phonetic abilities (divided into acoustic and pronouncing, accentual and intonational) and, finally, phonetic skills. Experimental education included three complementary stages, where the working results at one stage became the necessary condition for learning activity at another one; solving problems at previous level became the formula for successful problem solving at next one. Статья посвящена проблеме формирования фонетико-орфоэпической компетенции у студентов филологических специальностей, а именно описанию стадий и этапов формирования этого феномена. Проанализировано понятие фонетико-орфоэпической компетенции, обоснована целесообразность введения установочно-коррекционного, теоретико-практического и выразительно-исследовательского этапов формирования фонетико-орфоэпической компетенции студентов-филологов. Статтю присвячено проблемі формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху, а саме опису стадій та етапів формування цього феномену. Проаналізовано поняття фонетико-орфоепічної компетенції, обґрунтовано доцільність уведення настановно-корективного, теоретико-практичного й увиразнювально-дослідницького етапів формування фонетико-орфоепіної компетенції студентів-філологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6706
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bosak.pdf220.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.