Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсипова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorOsipova, Tetyana Yuryivna-
dc.date.accessioned2020-02-20T11:10:30Z-
dc.date.available2020-02-20T11:10:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОсипова Т. Ю. Спрямування майбутніх учителів на формування професійного іміджу як педагогічна умова їхньої підготовки до педагогічного наставництва / Т. Ю. Осипова // ПостМетодика. Секція 2. Психолого-педагогічні умови формування творчої особистості педагога. № 2–3 (129–130). - Кременчук, 2017. - С. 81–86.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6673-
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи науковців до трактування понять «імідж», «імідж учителя», визначено сутність поняття «професійний імідж педагога-наставника». Обґрунтовано педагогічну умову «спрямування майбутніх учителів на формування професійного іміджу педагога-наставника» й презентовано методику її поетапної (теоретико-збагачувальний, практико-дієвий, самостійно-інтарпретаційний етапи) реалізації в процесі підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва. Засобами реалізації зазначеної педагогічної умови виступили лекційні і практичні заняття (семінари, рольові ігри, вправи, експрес-діагностика, колаж), виконання самостійної творчої діяльності (інтерпретація притч, розробка імідж-карт). З’ясовано, що цілеспрямована робота сприяла усвідомленню студентами ролі професійного іміджу педагога-наставника, значущості його впливу на формування особистості учня, а також розвитку особистісних якостей, що визначені складовими особистісного компонента у структурі підготовленості майбутніх учителів до педагогічного наставництва.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПостМетодикаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectметодика виховної роботиuk
dc.subjectоснови педагогічної майстерностіuk
dc.subjectособистість сучасного вчителяuk
dc.subjectпедагогічна техніка вчителяuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectпедагогічне наставництвоuk
dc.subjectімідж педагога-наставникаuk
dc.subjectетапи, засоби реалізації педагогічної умовиuk
dc.titleСпрямування майбутніх учителів на формування професійного іміджу як педагогічна умова їхньої підготовки до педагогічного наставництваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osypova Spryam.pdf392.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.