Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6654
Назва: Готовність курсантів-прикордонників до соціальної взаємодії
Інші назви: Readiness of frontier cadets for social interaction
Автори: Шинкарук, Олег
Shynkaruk, Oleg
Ключові слова: готовність
соціальна взаємодія
курсант-прикордонник
розвиток особистості
формування
професійна діяльність
readiness
social interaction
frontier cadet
personality development
formation
professional activity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Шинкарук О. Готовність курсантів-прикордонників до соціальної взаємодії / О. Шинкарук // Наука і освіта. - 2019. - №3. - С.10-13.
Короткий огляд (реферат): В статті представлено результати теоретико-експериментального дослідження готовності курсантівприкордонників до соціальної взаємодії в умовах майбутньої професійної діяльності. Окреслено актуальність та науково-практичну значущість дослідження. Аналізується сутність соціальної взаємодії особистості та готовності особистості до неї. Виокремлюються компоненти, показники готовності особистості до соціальної взаємодії. Пропонуються методи та методики на її дослідження. Наведено результати проведеного констатувального експерименту з вивчення низки показників готовності груп курсантів-прикордонників, які мають високий та низький рівень її сформованості. Проводиться характеристика їх відмінностей з використанням методів математичної статистики. Майбутні прикордонники із високим рівнем готовності до соціальної взаємодії більш упевнені, коректні, схильні до компромісу, співробітництва, підтримки інших у скрутних ситуаціях. Курсанти ж з низьким рівнем готовності до соціальної взаємодії можуть бути охарактеризовані як схильні до домінування, емоційно не стримані, агресивні. Встановлено зв'язок готовності курсантів до соціальної взаємодії з їхніми комунікативними якостями, властивостями: комунікативною толерантністю, товариськістю та афіліативністю. The article presents the results of theoretical and experimental study of the readiness of frontier cadets for social interaction in the conditions of future professional activity. The relevance and scientific and practical significance of the study are outlined. The essence of social interaction of personality and readiness of personality to it is analyzed. The components, indicators of readiness of the individual for social interaction are distinguished. It offers methods and techniques for its research. The results of the ascertaining experiment of studying a number of indicators of readiness of groups of border cadets, which have its high and low level of formation, are presented. Characterization of their differences using methods of mathematical statistics is conducted. Future border guards with a high level of readiness for social interaction are more confident, correct, prone to compromise, cooperation, support of others in difficult situations. Students with a low level of readiness for social interaction can be characterized as inclined to dominate, emotionally not restrained, aggressive. The connection of readiness of cadets for social interaction with their communicative qualities and properties is established: communicative tolerance; sociability and affiliation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6654
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shynkaruk.pdf776.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.