Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнаньєв, Антон Михайлович-
dc.contributor.authorАнаньев, Антон Михайлович-
dc.contributor.authorAnaniev, Anton Mykhaylovych-
dc.contributor.authorПотєхіна, Юлія Сергіївна-
dc.contributor.authorПотехина, Юлия Сергеевна-
dc.contributor.authorPotekhina, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-02-17T14:05:01Z-
dc.date.available2020-02-17T14:05:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАнаньєв А. М. Феноменологія педагогічної майстерності (на етапі входження у професію) / А. М. Ананьєв, Ю. С. Потєхіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 94-98.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6610-
dc.description.abstractThere is no clear determination of the concept of "pedagogical mastery" (PM) nowadays. Most specialists determine PM as an art of professional activity, that is why we defined PM as a high level of pedagogical activity. Al-though there is not only formulation of PM concept, however there are a few approaches in relation to its conceptualization which figuratively can be designated as personality, competence and integrative. The representatives of personality approach consider that PM is a certain characteristic property of personality, so the competence one contains knowledge, abilities, skills and level of professional activity realization; the integrative one is considered in determination of the PM uniting both previous approaches. In our research scientific literature on this issue were analyzed. На сьогоднішній день немає чіткого визначення поняття «педагогічна майстерність». Оскільки більшість фахівців визначають ПМ як мистецтво професійної діяльності, тому ми визначили ПМ - як високий рівень педагогічної діяльності. Хоча не існує єдиного формулювання поняття ПМ, проте існує кілька підходів щодо його концептуалізації, які умовно можна позначити як особистісний, компетентнісний та інтегративний. Представники особистісного підходу вважають, що ПМ є певною характерною властивістю особистості, компетентнісного - що це знання, вміння, навички та рівень здійснення професійної діяльності; інтегративного - у визначенні ПМ об'єднують обидва попередні підходи. У нашій статті ми проаналізували наукову літературу щодо даної проблеми. Визначилися зі структурою ПМ та основними компонентами. Загальним для всіх розглянутих нами структур є наявність таких компонентів, як особистісні якості педагога, професійні знання та педагогічна техніка. На основі цих компонентів визначають декілька рівнів оволодіння ПМ: допрофесійний, елементарний, базовий , досконалий і творчий.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectthe PMuk
dc.subjecthumanistic orientationuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectpedagogical capabilitiesuk
dc.subjectpedagogical techniqueuk
dc.subjectПМuk
dc.subjectгуманістична спрямованістьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні здібностіuk
dc.subjectпедагогічна технікаuk
dc.titleФеноменологія педагогічної майстерності (на етапі входження у професію)uk
dc.title.alternativeФеноменология педагогического мастерства (на этапе вступления в профессию)uk
dc.title.alternativePhenomenology of pedagogical mastery (on the stage of entry into the profession)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ananiev, Potiekhina.pdf344.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.