Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6603
Title: Організація життя позитивної особистості: конструктивна прогностика та професійна успішність
Other Titles: Организация жизни позитивной личности: конструктивная прогностика и профессиональная успешность
Life arrangement of positive personality: constructive prognostics and professional success
Authors: Вірна, Ж. П.
Keywords: anticipation
success
life arrangement
positive personality
антиципація
успішність
організація життя
позитивна особистість
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Вірна Ж. П. Організація життя позитивної особистості: конструктивна прогностика та професійна успішність / Ж. П. Вірна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 65-71.
Abstract: The article provides a review of the problems of life of a positive personality within structural prognostics and professional success. Theoretical and methodological analysis of the investigation concerns the preservation and transformation of the way of human life. Integration areas of constructive and successful organization of life on the sample of teachers at different stages of professional development are defined. У статті подано теоретико-емпіричний огляд проблеми організації життя позитивної особистості в межах конструктивної прогностики та професійної успішності. Теоретико-методологічний аналіз торкається обґрунтування збереження і перетворення способу життя людини. Розгляд позитивної особистості представлений крізь призму функціонування мотиваційно-поведінкової, емоційно-регуляційної та пізнавальнокомунікативної сфер. Визначено інтеграційні зони розвитку конструктивної і успішної організації життя людини на вибірці педагогів на різних етапах професійного становлення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6603
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Virna.pdf695.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.