Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6545
Назва: Tolerance Level of University Students
Інші назви: Дослідження рівня толерантності студентів
Автори: Ersanli, Dr. Ercümend
Ерсанли, Еркюменд
Şahin, Canan Güven
Шахін, Джанан Гювен
Ключові слова: tolerance
university
student
gender
department
толерантність
університет
студент
стать
факультет
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ersanl Dr. E.Tolerance Level of University Students / Dr. E. Ersanl, C. G. Şahin // Наука і освіта. - 2017. - №11. - С. 27-34.
Короткий огляд (реферат): In this research, tolerance level of university students was investigated. The experiment involved 919 students of different faculties. The results of the study have shown that female students had lower tolerance levels than male students. Besides, the respondents studying at the scientific departments had higher tolerance levels as compared to those from language and fine arts departments. Additionally, when fine arts and social departments were compared, it became clear that the students of social departments had higher tolerance level. There was no significant difference between other groups. Some recommendations were suggested for increasing the level of tolerance in students. У статті досліджено ступінь толерантності студентів університету у залежності від таких змінних: вік, стать, факультет, рівень прибутку та наявність братів чи сестер. В експерименті взяли участь 919 студентів факультетів педагогіки, інформатики, біології, фізики, математики, хімії, німецької, англійської, французької, турецької мов, психології, соціології, музичного виховання та образотворчого мистецтва. Дослідження проводилося за допомогою Особистісного опитувальника та Шкали толерантності. Встановлено, що рівень толерантності студентів у цілому є низьким, що пов’язано з особливостями соціальної сфери та культури, а також системи освіти. Причому респонденти з факультетів точних наук мали вищу толерантність у порівнянні зі студентами лінгвістичних факультетів та факультету образотворчого мистецтва. Хоча толерантність оцінювалася на індивідуальному рівні, ця тема повинна розглядатися з точки зору зовнішніх змінних. Гендерний аспект має визначальний вплив на рівень толерантності. Жінки виявилися менш толерантними. Для того, щоб підвищити рівень толерантності жінок, необхідно організувати спеціальні тренінгові заходи, спрямовані на підвищення самооцінки, вирішення внутрішньоособистісних проблем, управління гнівом та витривалістю, а також здійснення соціальних заходів, спрямованих на зміну культурних стереотипів та мислення. Необхідно також вжити заходів для вивчення зв'язку між рівнями толерантності та іншими емоційними станами, наприклад, тривожністю, гнівом, співчуттям, мотивацією та самооцінкою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6545
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ersanli.pdf632.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.