Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6543
Назва: Організація навчально-тренувального процесу паралімпійців при урахуванні психолого-педагогічних умов
Інші назви: Организация учебно-тренировочного процесса паралимпийцев с учетом психолого-педагогических условий
Psychologo-pedagogical conditions organization of teaching and training process for paralympics
Автори: Шуба, Вікторія Вікторівна
Shuba, Viktoriia
Ключові слова: pedagogical conditions
the Paralympic sportsmen
program
self-discipline process
педагогічні умови
паралімпійці
самовиховання
програма самовиховання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шуба В. В. Організація навчально-тренувального процесу паралімпійців при урахуванні психолого-педагогічних умов / В. В. Шуба // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 208-212.
Короткий огляд (реферат): The correctional work with Paralympics athletes with lesions of the musculoskeletal system was submitted. Contemporary state of modern methods and processes. The question of development of new approaches, related to the differentiated programming in teaching and training process for paralytics. The experiment involved 46 sportsmen (male) with the defeat of musculoskeletal. We used research data of anxiety at different stages of psycho programs. The evaluation and in details description of the effectiveness of training programs was held. The results of the research expands the theory and the methods of physical education to the possibility of using of the varied approach to the working out of the methods of teaching and training process for paralytics. The regularities of manifestation of anxiety and psycho activities that are characteristic of Paralympics athletes with lesions of the musculoskeletal system were established. Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми психолого-педагогічних умов організації процесу самовиховання паралімпійців. Розкрито суть організації процесу самовиховання паралімпійців. Визначена необхідність урахування індивідуально-особистісних особливостей паралімпійців у організації процесу самовиховання. Обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6543
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shuba.pdf405.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.