Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/653
Title: Освітні потреби жителів запорізької області: стан і потенціал для розвитку регіону, що навчається
Other Titles: Edukational needs of zaporizhzhia region residents:state and potentlal for the learning region development
Authors: Прийма, С. М.
Орлов, А. В.
Аніщенко, О. В.
Кучина, К. О.
Pryima, S. M.
Orlov, A.
Anishchenko, O. V.
Kuchyna, K.
Keywords: освіта упродовж життя
освіта дорослих
місто і регіон, що навчається
освітні потреби
ринок освітніх послуг
lifelong education
adult education
learning city and region
educational needs
education services market
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічній університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Прийма, С. М. Освітні потреби жителів запорізької області : стан і потенціал для розвитку регіону, що навчається / С. М. Прийма, А. В. Орлов, О. В. Аніщенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2017. – №2. – С. 95-111
Abstract: Конкурентоспроможність будь-якої держави, регіону чи міста в умовах глобалізації визначається їх здатністю до навчання. Теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка концептуальних засад регіональної освітньої політики потребує ретельного аналізу як освітнього потенціалу регіону, так і дослідження освітніх потреб жителів області. З метою виявлення освітніх потреб жителів Запорізького регіону та рівня їх задоволеності було проведено опитування 400 респондентів, яке проводилось у формі стандартизованого інтерв’ю за методом «face to face» за місцем проживання респондентів, із використанням спеціально розробленого інструментарію (анкета), яка включала в себе 20 основних запитань. Аналіз результатів опитування дозволив установити фактори, що впливають на розвиток освіти в регіоні, а саме: доступність і взаємозв’язок різних рівнів і форм освіти; необхідність кооперації та співпраці між усіма учасниками процесу регіонального розвитку, спільне використання ресурсів; потреба в постійному діалозі та використанні механізмів зворотного зв’язку при розробці і реалізації регіональних програм і стратегій розвитку; необхідність стимулювання розвитку соціального партнерства за допомогою встановлення постійних зв’язків між різними установами та організаціями формальної та неформальної освіти; потреба розширення волонтерського руху в області неформальної освіти; необхідність створення експериментальних пілотних проектів як перспективних ресурсних центрів з проблем управління освітнім регіональним розвитком. Under modern changeable conditions of the information society, students do not need ready information, but they rather require the methods and best possible ways to obtain, comprehend and apply their knowledge. In the area of education, this leads to increased interest on the part of teachers both to the problem of formation and development of academic writing/reading skills at English classes, and to the problem of effective learning objectives setting. The issue of effective pedagogical goal setting for the development of students’ academic writing/reading skills at English classes is currently one of the most significant in the field of higher education. At the same time, the purpose of the training determines what knowledge, skills and abilities students should possess after graduation, and educational tasks give the answer to the question of how to move towards the goal. The essence of the Bloom’s taxonomy is considered in the article, both in the aspect of educational goal setting and in the development of students’ academic writing/reading skills at English classes. Also, the advantages and disadvantages of applying the taxonomy in the educational process of higher education in general and in English language training in particular are given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/653
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прийма С. М..pdf995.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.