Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаскаль, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorPaskal, Olena Viktorіvna-
dc.date.accessioned2018-10-10T11:46:06Z-
dc.date.available2018-10-10T11:46:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПаскаль О. В. Технології соціально-педагогічної діяльності” для студентів 3-4 курсів, спеціальності “соціальна педагогіка” (за вимогами кредитно-трансферної системи навчання) / О. В. Паскаль. – Одеса : ПНПУ імені К. Д, Ушинського, 2012. – 344 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/651-
dc.description.abstractТехнології соціально-педагогічної діяльності є базовим і ключовим курсом в підготовці спеціалістів із соціальної педагогіки. Особливістю навчального модуля “ Технології соціально-педагогічної діяльності ” є її інтеграційний і аналітичний характер. Освоєння його студентами базується на поєднанні комплексу з іншими дисциплінами, що входять до системи підготовки спеціаліста з соціальної педагогіки. Основною метою модуля є не тільки теоретичне розуміння соціальної педагогіки як науки, навчальної дисципліни й особливої сфери діяльності, а також освоєння особливих методів роботи з індивідами та групами клієнтів соціального сервісу. Крім теоретичних знань, соціально-педагогічна діяльність потребує й глибокої технологічної підготовки, що виявляється в наявності навичок соціально-педагогічного, соціально-психологічного та ситуаційного аналізу, соціально-організаційної діагностики умов життя дітей, проведення конкретних соціально-педагогічних досліджень, прогнозування і виявлення тенденцій розвитку соціальних процесів, оптимального вибору інструментарію, що регулює їх перебіг. Такому підходу відповідає й обрана структура модуля. Змістовні модулі спрямовані на підвищення рівня теоретичних знань студентів, мають практичні цілі освоєння технології та методики роботи соціального педагога, характеризуються інтеграцією теоретичних знань і практичних умінь студентів у роботі з конкретними категоріями дітей. Для ефективного досягнення цілей і завдань модуля пропонується система роботи, що охоплює проведення лекцій, семінарів та практичних занять, написання студентами рефератів і виконання комплексу практичних та творчих завдань. У взаємозв’язку з іншими спеціальними дисциплінами модуль “Технології соціально-педагогічної діяльності” має за мету поповнення і систематизацію знань студентів – соціальних педагогів з технології і методики роботи соціального педагога; набуття практичних умінь та навичок, щодо організації соціально-педагогічної роботи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсоціальна педагогікаuk
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьuk
dc.subjectробота соціального педагогаuk
dc.subjectмодульuk
dc.subjectтехнологія діяльностіuk
dc.subjectуміння та навичкиuk
dc.titleТехнології соціально-педагогічної діяльності” для студентів 3-4 курсів, спеціальності “соціальна педагогіка” (за вимогами кредитно-трансферної системи навчання)uk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.