Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/651
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Паскаль, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Paskal, Olena Viktorіvna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-10T11:46:06Z | - |
dc.date.available | 2018-10-10T11:46:06Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Паскаль О. В. Технології соціально-педагогічної діяльності” для студентів 3-4 курсів, спеціальності “соціальна педагогіка” (за вимогами кредитно-трансферної системи навчання) / О. В. Паскаль. – Одеса : ПНПУ імені К. Д, Ушинського, 2012. – 344 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/651 | - |
dc.description.abstract | Технології соціально-педагогічної діяльності є базовим і ключовим курсом в підготовці спеціалістів із соціальної педагогіки. Особливістю навчального модуля “ Технології соціально-педагогічної діяльності ” є її інтеграційний і аналітичний характер. Освоєння його студентами базується на поєднанні комплексу з іншими дисциплінами, що входять до системи підготовки спеціаліста з соціальної педагогіки. Основною метою модуля є не тільки теоретичне розуміння соціальної педагогіки як науки, навчальної дисципліни й особливої сфери діяльності, а також освоєння особливих методів роботи з індивідами та групами клієнтів соціального сервісу. Крім теоретичних знань, соціально-педагогічна діяльність потребує й глибокої технологічної підготовки, що виявляється в наявності навичок соціально-педагогічного, соціально-психологічного та ситуаційного аналізу, соціально-організаційної діагностики умов життя дітей, проведення конкретних соціально-педагогічних досліджень, прогнозування і виявлення тенденцій розвитку соціальних процесів, оптимального вибору інструментарію, що регулює їх перебіг. Такому підходу відповідає й обрана структура модуля. Змістовні модулі спрямовані на підвищення рівня теоретичних знань студентів, мають практичні цілі освоєння технології та методики роботи соціального педагога, характеризуються інтеграцією теоретичних знань і практичних умінь студентів у роботі з конкретними категоріями дітей. Для ефективного досягнення цілей і завдань модуля пропонується система роботи, що охоплює проведення лекцій, семінарів та практичних занять, написання студентами рефератів і виконання комплексу практичних та творчих завдань. У взаємозв’язку з іншими спеціальними дисциплінами модуль “Технології соціально-педагогічної діяльності” має за мету поповнення і систематизацію знань студентів – соціальних педагогів з технології і методики роботи соціального педагога; набуття практичних умінь та навичок, щодо організації соціально-педагогічної роботи. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | робота соціального педагога | uk |
dc.subject | модуль | uk |
dc.subject | технологія діяльності | uk |
dc.subject | уміння та навички | uk |
dc.title | Технології соціально-педагогічної діяльності” для студентів 3-4 курсів, спеціальності “соціальна педагогіка” (за вимогами кредитно-трансферної системи навчання) | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
паскальТехнологї соціально-педагогічн діяльності.pdf | 2.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.