Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6512
Назва: Pedagogical Conditions of Future Economists’ Legal Competence Formation
Інші назви: Педагогічні умови формування правової компетентності майбутніх економістів
Автори: Galushchak, Iryna Yevgenivna
Галущак, Ірина Євгенівна
Галущак, Ирина Евгеньевна
Ключові слова: pedagogical conditions
legal competence
future economists
informational learning environment
integration
interpersonal relations
motivation
педагогічні умови
правова компетентність
майбутні економісти
інформаційне навчальне середовище
інтеграція
міжпредметні зв’язки
мотивація
Дата публікації: 2017
Видавництво: Halushchak I. Pedagogical Conditions of Future Economists’ Legal Competence Formation / I. Halushchak // Наука і освіта. - 2017. - №10. - С.162-169.
Короткий огляд (реферат): The paper aims to identify and substantiate pedagogical conditions contributing to the formation of legal competence of future economists in terms of continuous university education. The following research methods were used: scientific literature review; a survey involving third-year students of the department of Accounting and Management. In the study, the pedagogical conditions contributing to the formation of legal competence of future economists are considered as a set of specially organized circumstances that affect personal and professional qualities and are necessary for the purposeful training of future economists in order to form their legal competence. In view of this, the proposed set of pedagogical conditions and means of their implementation is considered scientifically appropriate for the formation of the legal competence of future economists, since they were distinguished according to the nature of the phenomenon under study and modern requirements for the training of future economists at higher educational institutions. The results of the conducted research prove that the distinguished pedagogical conditions cannot be applied separately but taken as a set, then they complement one another, which characterizes their close relationship and provides a successful solution to the formulated tasks. В умовах становлення демократичного суспільства пострадянських держав проблема професійної підготовки сучасних фахівців є ключовою й основоположною для науковців та практиків сфери вищої освіти. Актуальність дослідження зумовлена новим соціальним замовленням України на конкурентноздатних фахівців у сфері економіки, які володіють високим рівнем професіоналізму. В умовах ринкової економіки необхідною ланкою економічної професійної освіти є правова підготовка, оскільки соціально-економічні перетворення, що відбуваються в Україні, потребують, щоб до складу професіограми економіста був включений правовий компонент, а правова культура стала складовою його професіоналізму. Мета статті полягала у виявленні та обґрунтуванні педагогічних умов формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти та висвітлення результатів анкетування студентів щодо запропонованих умов. Підд час дослідження використано такі методи: аналіз наукової літератури та документації з метою визначення й теоретичного обґрунтування педагогічних умов формування правової компетентності майбутніх економістів; анкетування серед студентів третього курсу. У дослідженні педагогічні умови формування правової компетентності майбутніх економістів розглядаються як сукупність спеціально організованих обставин, що впливають на особистісно-професійну якість, визначаються й усвідомлюються учасниками педагогічної взаємодії і є необхідними для цілеспрямованої підготовки майбутніх економістів до професійної діяльності з метою формування правової компетентності майбутніх фахівців. Було виділено такі умови формування правової компетентності студентівмайбутніх економістів: інтеграція правознавчих та дисциплін фахової спрямованості, ефективне використання інформаційного навчального середовища, розвиток мотивації майбутніх фахівців щодо формування зазначеної компетентності. Результати проведеного дослідження доводять що, кожна з виокремлених педагогічних умов формування правової компетентності виступає не відокремлено, а в комплексі, – доповнює іншу, що характеризує їх тісний взаємозв’язок і забезпечує успішне розв’язання сформульованих завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6512
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halushchak.pdf566.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.