Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6438
Title: Особенности адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья
Other Titles: Особливості адаптації дітей з обмеженими можливостями здоров'я
Adaptation peculiarities of children with disabilities
Authors: Ахметзянова, Л. Р.
Али, Е. Ю.
Keywords: lekotek
early intervention services
children with disabilities
psycho-correction
socialization
лекотека
служба ранней помощи
дети с ограниченными возможностями здоровья
психокоррекция
социализация
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ахметзянова Л. Р. Особенности адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья / Л. Р. Ахметзянова, Е. Ю. Али // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С.11-16.
Abstract: У статті проаналізовано інноваційний підхід до формування нової моделі комплексної підтримки дитини з обмеженими можливостями здоров'я в умовах сім'ї, який передбачає активну (суб'єкт - суб'єктна) взаємодію всіх її учасників (фахівців, членів сім'ї, самої дитини) в реабілітаційному процесі. Подібний вид діяльності припускає тип організації корекційно-розвивального процесу, заснований на залученні батьків. Робота фахівців лекотеки й служби ранньої допомоги закладає основи розвитку дитини з ОМЗ і служить передумовою подальшого формування навчальної діяльності. Головна місія наших служб - сприяти максимальній реалізації потенціалу кожної дитини. The article analyzes the innovative approach to the formation of a new model of comprehensive support of children with disabilities in families, which suggests active (subject – subject) interaction of all its participants (specialists, members of the family, the child) in the rehabilitation process. В статье проанализирован инновационный подход к формированию новой модели комплексной поддержки ребенка с ограниченными возможностями здоровья в условиях семьи, который предполагает активное (субъект - субъектное) взаимодействие всех ее участников (специалистов, членов семьи, самого ребенка) в реабилитационном процессе. Подобный вид деятельности предполагает тип организации коррекционно-развивающего процесса, основанный на привлечении родителей.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6438
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akhmetzianova, Ali.pdf653.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.