Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6438
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ахметзянова, Л. Р. | - |
dc.contributor.author | Али, Е. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-07T09:03:07Z | - |
dc.date.available | 2020-02-07T09:03:07Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ахметзянова Л. Р. Особенности адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья / Л. Р. Ахметзянова, Е. Ю. Али // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С.11-16. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6438 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано інноваційний підхід до формування нової моделі комплексної підтримки дитини з обмеженими можливостями здоров'я в умовах сім'ї, який передбачає активну (суб'єкт - суб'єктна) взаємодію всіх її учасників (фахівців, членів сім'ї, самої дитини) в реабілітаційному процесі. Подібний вид діяльності припускає тип організації корекційно-розвивального процесу, заснований на залученні батьків. Робота фахівців лекотеки й служби ранньої допомоги закладає основи розвитку дитини з ОМЗ і служить передумовою подальшого формування навчальної діяльності. Головна місія наших служб - сприяти максимальній реалізації потенціалу кожної дитини. The article analyzes the innovative approach to the formation of a new model of comprehensive support of children with disabilities in families, which suggests active (subject – subject) interaction of all its participants (specialists, members of the family, the child) in the rehabilitation process. В статье проанализирован инновационный подход к формированию новой модели комплексной поддержки ребенка с ограниченными возможностями здоровья в условиях семьи, который предполагает активное (субъект - субъектное) взаимодействие всех ее участников (специалистов, членов семьи, самого ребенка) в реабилитационном процессе. Подобный вид деятельности предполагает тип организации коррекционно-развивающего процесса, основанный на привлечении родителей. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | lekotek | uk |
dc.subject | early intervention services | uk |
dc.subject | children with disabilities | uk |
dc.subject | psycho-correction | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | лекотека | uk |
dc.subject | служба ранней помощи | uk |
dc.subject | дети с ограниченными возможностями здоровья | uk |
dc.subject | психокоррекция | uk |
dc.subject | социализация | uk |
dc.title | Особенности адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья | uk |
dc.title.alternative | Особливості адаптації дітей з обмеженими можливостями здоров'я | uk |
dc.title.alternative | Adaptation peculiarities of children with disabilities | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Akhmetzianova, Ali.pdf | 653.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.